search
menu

هتل Hotel Star Park Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Star Park Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل استار پارک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استار پارک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Star Park Istanbul


بی‌تردید اماکن تاریخی شهر استانبول از جمله محبوب‌ترین دیدنی‌های این شهر گردشگری است. اگر شما هم قضد دارید در سفر خود به استانبول تا جای ممکن از اماکن تاریخی و کهن این شهر را بازدید کنید، هتل سه ستاره استار پارک استانبول با دسترسی آسان به منطقه تاریخی سلطان احمد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت شما در شهر استانبول ترکیه محسوب می‌شود؛ زیرا منطقه تاریخی سلطان احمد که مملو از بناهای تاریخی استانبول است کمتر از ۳ کیلومتر با هتل استار پارک فاصله دارد که به راحتی می‌توان با ایستگاه مترو برقی مجاور هتل به آن دسترسی پیدا کرد. بعلاوه فاصله این هتل تا مرکز شهر استانبول نیز کمتر از یک کیلومتر است. افزون بر این اگر با خرید بلیط هواپیما عازم شهر محبوب استانبول باشید، هتل استار پارک استانبول با ارائه ترانسفر فرودگاهی آماده است تا پذیرای ورود شما به هتل باشد. گفتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل استار پارک استانبول، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن است که در حدودا ۳۲.۶ کیلومتری این هتل واقع شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل استار پارک استانبول


هتل استار پارک استانبول جهت کسب رضایت خاطر مهمانان از اقامت در این هتل، امکانات و خدمات رفاهی مختلفی ارائه می‌کند که از میان آنها می‌توان مواردی نظیر: اینترنت وای‌فای رایگان در سراسر هتل، تهیه فتوکپی با هزینه، اتاق چمدان، بخش راهنمای گردشگری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات روزانه خانه‌داری ارسال فکس با هزینه، سرویس اتوی لباس مهمان با هزینه، خشکشویی با هزینه، خدمات لاندری با پرداخت هزینه، روم سرویس، آسانسور، تاکسی دربستی، ترانسفر فرودگاهی با هزینه و سیستم تهویه مطبوع را ذکر کرد. لازم به ذکر است که علیرغم ارائه این امکانات متنوع، در هتل استار پارک استانبول پارکینگ خودروی اختصاصی وجود ندارد. در بخش پذیرش Hotel Star Park نیز پذیرشگران با توانایی صحبت به زبان‌های مختلف مانند عربی، انگلیسی، ترکی و روسی همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل استار پارک استانبول اتاق‌ها دارای پارکت چوبی هستند و دیوارها با کاغذدیواری‌هایی در طرح‌های سنتی پوشیده شده‌اند. جهت برقراری سکوت و آرامش در فضای اتاق‌های هتل استار پارک از عایق صوتی استفاده شده‌است؛ از این رو مهمانان در طول شب می‌توانند خوابی عمیق و آسوده را در اتاق‌های این هتل تجربه کنند. علاوه بر آن اتاق های هتل استار پارک از نوع سیگار ممنوع هستند، این ویژگی منجر به آرامش خاطر آن دسته از مهمانانی است که علاقه‌ای به استشمام بوی سیگار در اطراف خود ندارند و یا دچار نوعی حساسیت تنفسی هستند. هرچند فضای اتاق‌های هتل استار پارک استانبول اغلب از وسعت زیادی بهرمند نیستند، اما به امکانات رفاهی مطلوبی مجهز هستند. اتاق‌های هتل استار پارک دارای امکاناتی نظیر: سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون‌های صفحه تخت ال سی دی مجهز به نمایش کانال‌های داخلی و برون مرزی، مینی‌بار، وان در حمام، لوازم بهداشتی استحمام و سشوار هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر به گشت و گذار در میان مغازه‌های کوچک و بزرگ محلی استانبول علاقمند باشید، خوب است بدانید که هتل Star park با تعداد زیادی از فروشگاه‌های بومی احاطه شده است، بنابراین کافی است از هتل خارج شوید و حین پیاده‌روی از بازارگردی در استانبول لذت ببرید. برای ان دسته از گردشگرانی که علاقه به بازدید از مراکز اصلی شهر استانبول دارند نیز این امکان فراهم است تا با بهره‌گیری از انواع وسایل حمل و نقل عمومی که در مجاورت هتل استار پارک استانبول قرار دارد به جای جای شهر استانبول بروند. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های خط مترو شهری در استانبول ایستگاه وزنچیلار است که از طریق آن می‌توانید به بسیاری از مناطق دیدنی شهر استانبول دسترسی پیدا کنید. ایستگاه ونچیلار در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد و دسترسی به آن برای مهمانان هتل استار پارک از طریق پنج دقیقه پیاده‌روی مهیا می‌شود. بعلاوه برای دسترسی به ایستگاه تاکسی‌های برقی استانبول و قطار نیز تنها با طی مسافتی کمتر از یک کیلومتر از هتل استار پارک ممکن است.

رستوران هتل


هر صبح در رستوران استار پارک استانبول جهت پذیرایی از مهمانان هتل در وعده صبحانه، بوفه متنوعی برپا است. علاوه بر آن چندین کافی‌شاپ و رستوران ترکی نیز در حوالی هتل استار پارک قرار دارند و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد و از طعم نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ شهر استانبول لذت برد.

فاصله هتل استار پارک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دانشگاه استانبول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است