search
menu

هتل Hotel Star Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Star Istanbul
امکانات عمومی هتل استار استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Star Istanbul


هتل استار یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و یک ستاره در شهر استانبول ترکیه است. با توجه به اینکه شهر استانبول در طول سال موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، برخی از مسافران برای کار و تجارت و برخی دیگر برای تفریح عازم این شهر می‌شوند، درهرصورت باید به فکر محل اقامتشان باشند. درصورتی‌که هزینه سفر برای مسافران اهمیت داشته باشد و به فکر محلی تمیز و ارزان باشند، پیشنهاد ما انتخاب هتل استار در منطقه حسین آقا تارلاباشی استانبول است. با توجه به اینکه هتل Hotel Star Istanbul در منطقه بی اوغلو قرار دارد و این منطقه جزو مشهورترین مناطق شهر استانبول به شمار می‌رود و از این منطقه به سایر نقاط شهر و جاهای دیدنی و تاریخی دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت و حتی خود این منطقه نیز مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است که در طول سفر باید با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید از همه جاذبه‌ها بازدید کنید.
منطقه بی اوغلو در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع‌شده و جزو مناطق قدیمی به شمار می‌رود و سرشار از جاذبه‌های کلاسیک و تاریخی است، مانند کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه و چندین جای دیگر که در این منطقه قرار دارند، همچنین قسمت رنگارنگ بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول در این محدوده واقع‌شده‌اند. چندین رستوران و کافی‌شاپ نیز در این منطقه وجود دارند که می‌توانید به این رستوران‌ها سر بزنید. هتل استار تا فرودگاه استانبول حدود ۳۸ دقیقه فاصله دارد که برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. همچنین تا فرودگاه صبیحه گوکچن نیز ۵۰ دقیقه فاصله وجود دارد که برای دسترسی به هریک از این فرودگاه‌ها با توجه به محل فرودگاه درج‌شده در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

امکانات عمومی هتل استار استانبول


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد، بدین‌صورت که در لابی و داخل اتاق‌ها می‌توانید از این اینترنت بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه پذیرش در این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته دایر است، بدین‌جهت جای نگرانی نیست و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. در هنگام ورود به هتل Hotel Star Istanbul پرسنل با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند تا حدی که برای سفرهای بعدی نیز مشتاق رزرو این هتل خواهید شد.
از سایر امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به خشک‌شویی و لباسشویی اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و مسافرانی که به همراه خود حیوانات خانگی دارند باید در این باره مطلع باشند. مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند یا مشکلات جسمانی دارند، با اقامت در این هتل احساس راحتی خواهند کرد، زیرا برای رفت‌وآمدشان محدوده مشخصی تعبیه‌شده و امکانات رفاهی مناسبی برای این مسافران در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


یکی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا است. همچنین به دلیل آزاد بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها مسافران سیگاری با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. تختخواب‌های موجود در داخل هتل Hotel Star Istanbul استاندارد بوده و از ملافه و بالش‌های تمیز استفاده‌شده است. همچنین از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز و صندلی، حمام اختصاصی مجهز به دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی اشاره کرد.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در هتل استار رستورانی وجود ندارد، بدین‌جهت در صورت اقامت با خیال راحت می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل و محوطه بی اوغلو سر بزنید. در این منطقه تعداد رستوران به‌قدری زیاد است که انتخاب برایتان دشوار خواهد بود.

فاصله هتل استار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ماچکا: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است