search
menu

هتل Hotel Real Life Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Real Life Istanbul
امکانات عمومی هتل ریل لایف استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریل لایف استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Real Life Istanbul


هتل ریل لایف یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و دو ستاره در منطقه آکسارای شهر استانبول است. این هتل که در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی آکسارای و ۱۵۰ متری ایستگاه تراموا واقع‌شده است، دسترسی آسانی به‌تمامی نقاط شهر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دارد. ازجمله جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به میدان تکسیم اشاره کرد که حدوداً ۴ کیلومتر فاصله دارد و مسجد سلطان احمد و مسجد و موزه ایاصوفیه نیز حدود ۲ کیلومتر فاصله دارند. همچنین فاصله هتل Hotel Real Life Istanbul تا فرودگاه استانبول حدوداً ۴۷ کیلومتر است که از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل ریل لایف استانبول می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ریل لایف استانبول


بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در حال استقبال و ارائه خدمات به مسافران این هتل هستند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل ریل لایف قابل‌دسترس است و از امکانات دیگر ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به میز تور بلیط و گردشگری برای معرفی و راهنمایی در رابطه با جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول و اتاق چمدان اشاره کرد. با توجه به قوانین رایج در هتل Hotel Real Life Istanbul حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. اگر در حین سفر به شهر استانبول از ماشین شخصی استفاده کرده باشید، در این هتل پارکینگ وجود ندارد ولی در نزدیک آن پارکینگ اختصاصی دایر گردیده است که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است و خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی اتو و واکس کفش شامل هزینه جداگانه بوده و همگی در لابی هتل انجام می‌گیرند. ممکن است در حین اقامت به فکس یا فتوکپی نیاز داشته باشید که جای نگرانی نیست و به‌راحتی در لابی و بخش پذیرش می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان مجرب و کارآزموده این هتل در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی برای مسافران بی‌وقفه در حال تلاش هستند و همگی با تسلط به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، فارسی و ترکی استانبولی در حال برقراری ارتباط با همه مسافران هستند که همین دانستن زبان فارسی در هتل Hotel Real Life Istanbul باعث گردیده تا موردتوجه مسافران ایرانی قرار بگیرد و در هنگام خرید بلیط هواپیما علاقه‌مند به رزرو این هتل هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به موسیقی و اجرای زنده، تورهای معرفی فرهنگ و مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی، تورهای پیاده‌روی، بولینگ، دوچرخه‌سواری، دارت و ماهیگیری اشاره کرد. مطمئناً از این تفریحات لذت خواهید برد و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که استفاده از این امکانات تفریحی در هتل Hotel Real Life Istanbul شامل هزینه جداگانه هست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های مدرن این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق توئین، اتاق دوبل و اتاق تریپل که بر اساس تعداد نفرات یا بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تعداد تخت و ظرفیت اتاق‌ها بر اساس نامشان مشخص است. اتاق‌ها همگی شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و مینی بار هستند. همچنین حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


همه‌روزه صبحانه در این هتل به‌صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز انواع غذاهای متنوع به‌صورت منویی و بوفه‌ای سرو می‌شود یا اینکه می‌توانید وعده صبحانه را در داخل اتاق سرو کنید. اگر جزو افرادی هستید که غذاهای خاصی می‌خورید با اطلاع به مسئول مربوطه از منوی غذاهای رژیمی برایتان طبخ می‌شود.

فاصله هتل ریل لایف استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است