search
menu

هتل Hotel Peradays Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Peradays Istanbul
امکانات کلی هتل پرادایس استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل پرادایس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Peradays Istanbul


هتل پرادایس یکی از بوتیک هتل‌های معروف استانبول است. بوتیک هتل به هتل‌های کوچکی گفته می‌شود که از سبک معماری و هنری خاصی برخوردارند و خدمات بالایی به مهمانان ارائه می‌کنند. شهر استانبول بوتیک هتل‌های فراوانی دارد و یکی از محبوب‌ترینشان هتل پرادایس است که متعلق به قرن نوزده میلادی است. هتل Peradays در منطقه بی‌اوغلو قرار دارد؛ این منطقه از مناطق مهم تاریخی شهر استانبول است که به دلیل جاذبه‌های تاریخی متعددش مورد علاقه گردشگران قرار می‌گیرد. همچنین این منطقه به دلیل گالری‌ها و کافه‌های متنوع از محبوبیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است؛ دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی در این منطقه گردش در شهر را برای مهمانان هتل پرادایس آسان می‌کند. شما هم می‌توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول به از جاذبه‌های این شهر بازدید نمایید. اگر به دنبال گذراندن تعطیلاتی متفاوت در استانبول هستید و نمی‌خواهید احساس غربت کنید، در انتخاب هتل پرادایس تردید نکنید. پرادایس با جو گرم و صمیمانه‌ای که دارد هر سلیقه و روحیه‌ای را راضی می‌کند.

امکانات کلی هتل پرادایس استانبول


امکانات هتل پرادایس درر بالاترین کیفیت ممکن به مهمانان ارائه می‌شود. اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق خانواده و آسانسور از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. آسانسور، تراس، اتاق چمدان، صرافی، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و کتابخانه از دیگر امکانات این هتل ۳ ستاره هستند. لازم به ذکر است خدمات تور، بیدارباش، لاندری و اتو در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل به گرمی پذیرای مهمانان هستند و با توجه ویژه‌ای برای ایجاد یک محیط ایده‌آل برای مهمانان تلاش می‌کنند. در هتل پرادایس علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی هم‌، صحبت می‌شود. کودکان در هر سنی در این هتل پذیرفته می‌شوند و هزینه اقامت کودکان بالای هفت سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل پرادایس دارای ۹ اتاق منحصربه‌فرد است و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد هم‌سفران و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق گوشه با دیوار آجری، اتاق سوپریور دوبل یا تویین با دیوار آجری و سوئیت لافت است. تمامی اتاق‌ها از طراحی داخلی زیبایی برخوردارند و امکانات متنوعی در آنها موجود است. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، نشیمن، میز، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی اشاره کرد. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند و در صورت درخواست سرویس اضافه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تخت کودکان مشمول هزینه نیست.

رستوران هتل


صبحانه رایگان است و هر روز به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه‌تان را در تراس زیبای پشت‌بام میل کنید، این تراس چشم‌انداز زیبایی از منطقه بی‌اوغلو را به مهمانان هدیه می‌کند. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید، غذاها با بالاترین کیفیت ممکن و به صورت سلف سرویس، سرو می‌شوند، در صورت درخواست منوی غذاهای رژیمی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین این هتل دارای یک آشپزخانه مشترک با یک ناهارخوری است که در صورت تمایل می‌توانید خودتان دست به کار شده و غذای مورد علاقه‌تان را تهیه و میل کنید. البته این منطقه دارای رستوران‌های معروفی است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. رستوران‌های پالا اجاق‌باشی، عباس و اوزگون در ۲۰۰ متری هتل قرار دارند.

فاصله هتل پرادایس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان تقسیم: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است