search
menu

هتل Hotel Novano Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Novano Istanbul
امکانات کلی هتل نووانو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووانو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Novano Istanbul


هتل نووانو یک هتل سه ستاره مدرن و دنج در منطقه پر جنب و جوش سلطان احمد استانبول است که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. با اقامت در این هتل میهمانان می توانند از دسترسی آسان به مکان های دیدنی و مراکز خرید این شهر لذت ببرند. کارکنان هتل نووانو تمام تلاش خود را به کار می برند تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات را ارائه می دهد. جاذبه های تاریخی و گردشگری مشهوری از جمله مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر، موزه موزائیک کاخ بزرگ، کاخ دلمه باغچه، خیابان استقلال و میدان تکسیم در نزدیکی هتل واقع شده اند به همین دلیل هتلHotel Novano Istanbul مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در فاصله ۴۷ کیلومتری هتل واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و اقامت در این هتل سه ستاره، اقامت بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل نووانو استانبول


این هتل امکانات بی شماری از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، محل نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی و سرویس اتاق را در اختیار میهمانان قرار می دهد. برای صرفه جویی در زمان با ارزش خود می توانید بلیط ورودی جاذبه های گردشگری را از میز تور تهیه کنید. به هنگام گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت خود می توانید به باغ هتل بروید و لحظاتی را در آرامش بگذرانید. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. امکان کرایه خودرو نیز برای میهمانان فراهم شده تا بدون هیچ گونه مشکلی به گشت و گذار بپردازند. برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق در هتل Hotel Novano Istanbul تعبیه شده است. اتاق های مخصوص افراد سیگاری در این هتل تعبیه شده است تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. هتل نووانو دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی در مکان های عمومی و اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. علاوه بر خدمات اشاره شده در بالا خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، سرویس خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل با تجربه و خوش اخلاق هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


روش های سرگرمی زیادی از جمله اجرای موزیک زنده، کلاس های آشپزی، کلاس هایی درباره فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی و گالری های هنری موقت برای میهمانان هتل نووانو در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Hotel Novano Istanbul دارای انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته استاندارد، اتاق توئین استاندارد و اتاق دو نفره اقتصادی است. این هتل دارای ۱۸ اتاق میهمان زیبا است که هر یک شامل کف پوش، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متعدد، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار، چای ساز، تهویه مطبوع، کولر، ملحفه، کمد و آینه است. هر اتاق هتل نووانو دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است.

رستوران هتل


رستوران آلاکارت غذاهای ترکی و بین المللی و صبحانه بوفه ای را هر روز صبح سرو می کند. همچنین بسیاری از رستوران های محلی و بین المللی در اطراف هتلHotel Novano Istanbul واقع شده اند.

فاصله هتل نووانو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۴۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است