search
menu

هتل Hotel Nova Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nova Istanbul
امکانات عمومی هتل نوا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Nova Istanbul


هتل نوا از هتل‌های مشهور و پرطرفدار در شهر استانبول است که در منطقه کادیکوی واقع‌شده است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و بدین‌جهت دسترسی به نقاط مختلف شهر آسان است. همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو به این هتل می‌توانید به جاهای مختلف شهر مخصوصاً جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، کاخ بیگلربیگی، موزه پرا، موزه معصومیت و چندین مراکز خرید دسترسی داشته باشید. هتل زیبای Hotel Nova Istanbul تنها ۲۵۰ متر تا بندر قایق کادیکوی فاصله دارد و دقیقاً در مرکز بخش آسیایی شهر استانبول واقع‌شده است. برای دوستداران خرید می‌توان به مرکز خرید تپه نوتیلوس اشاره کرد که حدود یک کیلومتر از این هتل فاصله دارد و از طریق قایق می‌توانید به بخش اروپایی استانبول بروید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، میز پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل نوا استانبول


هتل نوا اینترنت وای فای رایگان برای مسافران خود در تمامی قسمت‌ها ارائه می‌دهد. میز پذیرش در لابی این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید و در هر ساعتی که به شهر استانبول رسیدید، با خیال راحت می‌توانید به هتل مراجعه کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تولید و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. پرسنل هتل Hotel Nova Istanbul زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. محوطه اطراف هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که می‌توانید لحظات به‌یادماندنی و خوشی را به همراه دوستان و خانواده‌تان سپری کنید. ممکن است در حین اقامت به خدماتی نظیر عکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها دارای دکوراسیون مدرنی هستند. در حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز امکاناتی نظیر دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی قرار داده‌شده است. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل نیز عبارت‌اند از اتاق سینگل با ظرفیت یک نفر، اتاق دوبل یا توئین با ظرفیت ۲ نفر، اتاق تریپل با ظرفیت ۳ نفر، اتاق سینگل با ظرفیت یک نفر، اتاق کوادروپل استاندارد با ظرفیت چهار نفر، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و ظرفیت ۲ نفر، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با ظرفیت دو نفر و اتاق سینگل دلوکس با ظرفیت یک نفر.
امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Nova Istanbul عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، میز کار، میز غذاخوری، فضای نشیمن و کمد لباس. توجه داشته باشید که طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، به‌راحتی می‌توانند از طریق آسانسور به اتاق موردنظر خود دسترسی داشته باشند، همچنین برای این افراد امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

رستوران هتل


بشقاب صبحانه همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین چندین کافی‌شاپ و رستوران در اطراف هتل به چشم می‌خورند. در هنگام اقامت در این هتل نوا می‌توانید چای ترکی سفارش داده و درحالی‌که مشغول خواندن روزنامه در لابی یا باغ اطراف هتل هستید، چای خوشمزه‌تان را نوش جان کنید. همچنین خدماتی مانند روم سرویس نیز در این هتل فراهم گردیده است.

فاصله هتل نوا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است