search
menu

هتل Hotel Mara İstanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Mara İstanbul
امکانات عمومی هتل مارا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Mara İstanbul


هتل مارا در شهر استانبول واقع‌شده است. این هتل در محله مشهور بی اوغلو قرار دارد و دسترسی خوبی به سایر مناطق شهر استانبول دارد. همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی می‌توانید با خیال راحت در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را رزرو کرده و برای خود و خانواده‌تان اقامتی به‌یادماندنی رقم بزنید و تنها با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به خیابان سرزنده و پرنشاط استقلال دسترسی داشته باشید و اینکه به دلیل قرارگیری در این منطقه حدوداً ۲۰۰ متر تا میدان تکسیم فاصله خواهید داشت. این میدان جزو میدان‌ها مشهور استانبول به شمار می‌رود و سایر نقاط شهر از این محل از طریق اتوبوس، مترو و تراموا قابل‌دسترس هستند. ایستگاه‌ مترو نیز با ۲۰۰ متر فاصله به سایر مناطق دسترسی خواهید داشت. همچنین فرودگاه استانبول نیز با ۲۲ کیلومتر فاصله از هتل Hotel Mara İstanbul از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مارا استانبول


اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل و در داخل اتاق‌ها به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ موجود در این هتل نیز به‌صورت پارکینگ خیابانی بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، واکس کفش با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید و از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. خدمات دیگر مانند میز تور و گردشگری، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، اتاق چمدان در لابی این هتل دایر گردیده شده است. دسترسی به‌تمامی طبقات هتل Hotel Mara İstanbul از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و اتاق‌ها به دلیل عایق صدا بودن اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر آن می‌توانید برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر اتومبیل کرایه کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل مارا دارای انواع گوناگونی است که عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین اکونومی، اتاق دوبل بیسیک، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، اتاق کوادروپل دلوکس. در داخل اتاق‌ها می‌توانید به سیستم تهویه مطبوع هوا، تراس و چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها مدرن بوده و دارای فضای نشیمن هستند. همچنین برای آن دسته از افرادی که به قصد کار و تجارت سفر می‌کنند، محلی برای کار تعبیه‌شده است و تلویزیون ال سی دی همراه با شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای، امکانات اتوکشی، گاوصندوق نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. مینی بار جزو امکانات در داخل اتاق‌های هتل Hotel Mara İstanbul است که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برخی از امکانات دیگر عبارت‌اند از ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، قهوه ساز و چای‌ساز، کتری برقی، ماشین لباسشویی، وسایل شستشو و بالکن. همچنین طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر هستند، بدین طریق مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند برایشان امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به این قانون توجه داشته باشند.

رستوران هتل


در رستوران موجود در داخل این هتل می‌توانید انواع مختلف خوراکی و غذاهای محلی و بین‌المللی سفارش دهید. همچنین سرویس چای و قهوه نیز در طول روز در این هتل ارائه می‌شوند.

فاصله هتل مارا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است