search
menu

هتل Hotel Linda Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Linda Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لیندا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیندا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Linda Istanbul


یکی از هتل های میان رده استانبول که به تاریخی ترین آثار و جاذبه های این شهر نزدیک می باشد، هتل لیندا است. استانبول شهری پر از جاذبه های تاریخی است که توجه هر علاقه مند به تاریخی را به خود جلب می کند و اگر شما نیز جزو علاقه مندان به تاریخ و معماری و به دنبال هتلی خوب با هزینه ای متناسب هستید، حتما باید هتل لیندا را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل نه تنها به جاذبه های تاریخی استانبول دسترسی آسانی دارد بلکه در فاصله ای چند قدمی از بازار بزرگ استانبول واقع شده؛ بازاری که از معماری و تاریخش گرفته تا محصولاتش، همگی ارزش خرید بلیط هواپیما استانبول را دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیندا استانبول


Hotel Linda Istanbul گرچه هتلی میان رده است اما در حد امکانش امکانات و خدمات خوبی را برای آسایش و رفاه مهمانانش فراهم کرده است. مهمانان این هتل می توانند از خدمات شاتل و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی آن استفاده کرده و به راحتی به پرواز خود برسند.
سیگار کشیدن برای برخی از مهمانان با توجه به این که هتل اتاق های بدون سیگار دارد، ممکن است به دغدغه ای بزرگ تبدیل شود، اما نگران نباشید چون هتل دارای فضای مخصوص سیگار است.
بخش پذیرش هتل کارکنانی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعالند و با مراجعه به این بخش به خدماتی مانند خدمات تور، اتاق چمدان و چک این/ چک اوت اختصاصی دسترسی داشته باشند. برای تبدیل ارز هم نیازی نیست که از هتل خارج شوید، کافی است سری به بخش پذیرش زده و از آن ها درخواست خدمات تبدیل ارز را داشته باشید.
لیندا خدمات نظافتی مانند خدمات اتو و خدمات خشک شویی را در ازای دریافت کمی هزینه ارائه می دهد و خدمات نظافتی را به صورت روزانه در بخش های مختلف هتل انجام می دهند.
دستگاه فکس/ فتوکپی، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان و صندوق امانات دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل لیندا هستند. هتل لیندا پارکینگ ندارد و مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند، اتومبیلشان را باید در پارکینگ های عمومی سطح شهر و یا خیابان های اطراف هتل پارک کنند. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و چنانچه قصد خرید بلیط ارزان استانبول و سفر با حیوان خانگی خود را دارند بهتر است به این نکته توجه کنند.

اتاق های هتل


لیندا اتاق هایی بدون سیگار دارد که به انواع اتاق های سینگل روم، اتاق های دابل روم و اتاق های تریپل روم تقسیم می شوند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل لیندا دارای سیستم تهویه مطبوع و مینی بار هستند. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویوزیون صفحه ال سی دی با کانال های ماهواره ای قرارداده شده است. میز کار، تلفن و دمپایی دیگر خدمات و امکانات هتلند. سرویس های حمام و بهداشتی اتاق ها نیز مجهز به وان حمام/ دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


لیندا امکانات سرگرمی تفریحی ندارد اما تراسی دارد که از می توانید علاوه بر جاذبه های اطراف، غروب زیبای آفتاب را تماشا کرده و عکس های زیبا و خاطره انگیزی برای آلبوم خاطرات یا صفحات مجازی خود تهیه کنید.

رستوران هتل


هتل لیندا کافی شاپ و صبحانه بوفه ای دارد که با انواع غذاهای مقوی صبحی پر نشاط و پر انرژی را برای مهمانان رقم می زند.

فاصله هتل لیندا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا میدان بایزید: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین:‌۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۸ کلیومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است