search
menu

هتل Hotel Gedik Pasa Konagi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Gedik Pasa Konagi Istanbul
امکانات عمومی هتل گدیک پاشا کوناگی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گدیک پاشا کوناگی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Gedik Pasa Konagi Istanbul


هتل گدیک پاشا کوناگی در شهر قدیمی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا که به تازگی بعد از مرمت بازگشایی شده است، با دکوراسیون و معماری مربوط به فرهنگ عثمانی در میان گردشگران مشهور گشته است. مسجد و موزه ایاصوفیه در فاصله اندکی از این هتل قرار دارد و به دلیل نزدیکی میدان تکسیم تا این هتل می توانید به جاهای مختلفی از شهر دسترسی داشته باشید. فرودگاه استانبول با ۴۸ کیلومتر فاصله و فرودگاه صبیحه گوکچن با ۴۵ کیلومتر فاصله از این هتل قرار دارند که از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه قابل دسترس هستند. از جمله امکانات ارائه شده در هتل Hotel Gedik Pasa Konagi Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گدیک پاشا کوناگی استانبول


این هتل بی نظیر به میهمانان خود اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد. در قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در رابطه با معرفی جاذبه های دیدنی مسافران را راهنمایی می کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. پارکینگ عمومی در موقعیت نزدیک این هتل قرار دارد و استفاده از این پارکینگ شامل هزینه است ولی این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی نظیر صرافی در این هتل دایر است تا در صورت لزوم نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین لابی این هتل شامل اتاق چمدان بوده و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می توانید اسباب و بارتان را به این بخش بسپارید.
با توجه به اینکه خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه جداگانه انجام می گیرند، بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به بخش مربوطه در لابی سر بزنید و از این خدمات بهره مند شوید. ممکن است سفر شما به استانبول یک سفرکاری باشد، با خیال راحت در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل Hotel Gedik Pasa Konagi Istanbul اقدام کنید و جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس هتل برگزار کنید. پرسنل مجرب هتل گدیک پاشا کوناگی در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی و بی نظیر به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و همه پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به تورهای دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی اشاره کرد که برای ساعت ها می توانید سرگرم شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل دارای کف چوبی بوده و از اسباب و وسایل استاندارد استفاده شده است. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق تریپل دلوکس و اتاق کووادروپل دلوکس. در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا دایر گردیده و دارای حمام اختصاصی است. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، لوازم شستشو، میزکار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن و کمدلباس اشاره کرد. در تراس اتاق ها می توانید ریلکس کنید و از چشم انداز زیبایی محوطه اطراف لذت ببرید. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Hotel Gedik Pasa Konagi Istanbul برای افراد سیگاری محل مشخص شده و به دور از اتاق ها فراهم گردیده است.

رستوران هتل


هتل گدیک پاشا کوناگی صبحانه سلف سرویس به میهمانان ارائه می دهد و رستوران موجود در این هتل با تلفیقی از معماری تاریخی و مدرن همراه است. در رستوران امکاناتی نظیر تلویزیون وجود دارد و غذاهای خوشمزه بین المللی و ترکی استانبولی سرو می شود.

فاصله هتل گدیک پاشا کوناگی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است