search
menu

هتل Hotel Expocity Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Expocity Istanbul
امکانات کلی هتل اکسپاسیتی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکسپاسیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Expocity Istanbul


هتل اکسپاسیتی استانبول هتلی مدرن و ۳ ستاره در منطقه Avcilar، نزدیک مرکز تجاری و نمایشگاهی استانبول واقع شده است. یافتن این هتل بسیار آسان است زیرا از نظر استراتژیک در نزدیکی امکانات عمومی قرار دارد. هتل Hotel Expocity Istanbul هم برای مسافران تجاری و هم برای مسافران تفریحی مناسب است. همچنین این هتل دسترسی آسان به فرودگاه استانبول که تقریبا در ۴۷ کیلومتری هتل واقع شده است، دارد و در فاصله کمی از خط مترو واقع شده است. فقط چند ایستگاه دورتر، میهمانان می توانند از تعدادی از مراکز خرید که رستوران ها، مغازه های معروف، سینما و دستگاه های خودپرداز در آن قرار دارند لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول و برج گالاتا از جمله جاهای دیدنی هستند که هنگام اقامت در این هتل می توانید از آن ها بازدید کنید. همچنین برخی از جاذبه های این منطقه شامل پارک موضوعی Isfanbul و Florya Cd است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی استانبول را داشته باشید، هتل اکسپاسیتی استانبول همراه با طیف گسترده ای از امکانات گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل اکسپاسیتی استانبول


از هنگام ورود به هتل تا خروج از آن هر گونه کمک که نیاز داشته باشید، میز پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت شماست. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. این هتل دارای باغی زیبا است که برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت مکان مناسبی به شمار می آید. انبار چمدان، اینترنت بی سیم رایگان، رستوران، میز تور، صندوق امانات و صرافی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. هتل Hotel Expocity Istanbul دارای پارکینگ بوده و کسانی که با وسیله نقلیه شخصی سفر می کنند می توانند به راحتی از خدمات آن استفاده کنند. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایرین ایجاد نشود. همچنین آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. هتل اکسپاسیتی استانبول مجهز به سیستم اعلام حریق، اطفا حریق و کپسول آتش نشانی است که از بروز هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می آید. کارکنان کارآزموده و مجرب هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. توجه داشته باشید که در این هتل تخت اضافی با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت مناسب
• موقعیت مکانی مناسب
• رزرواسیون آسان
• مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Hotel Expocity Istanbul دارای اتاق های تک نفره استاندارد، اتاق دبل یا تویین استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد است. اتاق های هتل اکسپاسیتی استانبول با دکوراسیون زیبا، دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، آباژور، میز تحریر، کمد لباس، چای ساز، تهویه مطبوع، مینی بار و صندوق امانات به اندازه لپ تاپ هستند. همه آنها دارای حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مناسبی در اتاق ها وجود دارد که دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. سرویس اتاق نیز موجود است. درصورت درخواست می توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه باز در هتل سرو می شود. غذاهای مورد علاقه خود و غذاهای خاص را می توانید در رستوران هتل میل کنید. همچنین در فاصله کمی از هتل اکسپاسیتی رستوران ها و کافه ها وجود دارند.

فاصله هتل اکسپاسیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید توریم: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بیلیجیوم: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا گنبد سینان اردم: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مرمره پارک: ۱۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است