search
menu

هتل Hotel Evsen Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Evsen Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اوسن
اتاق‌های هتل اوسن
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوسن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Evsen Istanbul


هتل اوسن هتلی سه ستاره در شهر زیبا و تاریخی استانبول است که در سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرد. شهر استانبول در کشور ترکیه واقع‌شده‌است و دارای جاذبه‌های فراوانی است و مقصدی محبوب برای گردشگران به شمار می‌رود. با اقامت در هتل اوسن استانبول علاوه بر داشتن اقامتی آسوده و اقتصادی، می‌توانید به راحتی از جاهای دیدنی استانبول بازدید کنید؛ زیرا هتل Hotel Evsen تا جاذبه‌های تاریخی و مشهور استانبول و مراکز خرید فاصله بسیار کمی دارد. هتل اوسن به دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال نزدیک است و در مدت زمانی حدود ۲۰ دقیقه می‌توانید به آنجا برسید. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، باید بدانید که فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تا هتل اوسن استانبول تنها ۴۸ کیلومتر فاصله دارد. همچنین اگر قصد آمدن از فرودگاه استانبول را به هتل Hotel Evsen دارید، باید مسافتی را حدود ۵۰ کیلومتر طی کنید. هتل اوسن به ایستگاه‌های قطار تراموا و مترو هم بسیار نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوسن


امکانات و خدمات فوق‌العاده خوب و با کیفیتی در هتل اولسن وجود دارد که برای اقامتی فراموش‌نشدنی و راحت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل مواردی هستند از قبیل: لابی شیک با طراحی گیرا و زیبا، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضا‌های هتل، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود و خروج سریع و بدون معطلی، تبدیل ارز، سیستم هشدار آتش‌سوزی، میز خدمات تور، یک میز کامپیوتر در لابی، نگهداری از چمدان، نظافت روزانه و خدمات بلیط. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده‌اید از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل اوسن استفاده کنید تا در تردد خود با مشکلی مواجه نشوید و با آسودگی خیالی رفت‌و‌آمد کنید. کارکنان مجرب و ماهر هتل Hotel Evsen علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر جهان هستند.

اتاق‌های هتل اوسن


هتل اوسن استانبول در مجموع دارای ۲۴ اتاق متنوع است که طراحی و دکوراسیونی کاملا خلاقانه، چشم‌گیر، جذاب و شاد دارند و استفاده از نورهای رنگی نئون هم به اتاق‌ها جلوه خاصی داده است تا مسافران اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. اتاق‌های هتل Hotel Evsen بدین شرح هستند: اتاق‌های اقتصادی بدون پنجره، اتاق‌های دارای بالکن، اتاق‌های سه تخته. اتاق‌های اقتصادی بدون پنجره هستند و مساحت ۱۲ متر مربعی دارند، دارای تخت دابل هستند و ظرفیت دو نفر را دارند. اتاق‌هایی که دارای بالکن هستند، ۱۵ متر مربع هستند و دارای تخت سینگل یا دابل هستند و تنها ظرفیت دو نفر را دارند. اتاق‌های ۲۰ متر مربعی سه نفره هم که یا سه تخت سینگل دارند یا یک تخت دابل و یک تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل بسیار خوب و قابل قبولی در اتاق‌های هتل اوسن وجود دارد تا مسافران بدون دغدغه، اقامتی شیرین و راحت را داشته باشند. امکانات اتاق‌های هتل Hotel Evsen شامل این موارد هستند: یخچال، اینترنت رایگان و پرسرعت، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق ‌‌امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تلفن، کمد لباس، مبلمان، میز آرایش، صندلی و اطفا حریق. قابل ذکر است که در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما می‌توانید در مکان مشخص شده برای سیگارکشیدن بروید.

رستوران هتل


در هتل اوسن، رستورانی دنج با فضایی دلپذیر قرار دارد که اطراف آن را شیشه فرا گرفته است و نمای شهر مشخص است و جو خاص و خوبی به رستوران داده است. در رستوران هتل اوسن استانبول در کنار همراهان و یا خانواده خود اوقاتی خاطره‌انگیز را بگذرانید و خوراک‌های لذیذ را میل کنید. همچنین دو میز هم در محوطه درب ورودی هتل قرار دارند که خود دارای فضایی مطبوع و دلنشین است و می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری طولانی در شهر در آنجا استراحت کنید و نوشیدنی و یا میان وعده‌ای را میل کنید.

فاصله هتل اوسن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است