search
menu

هتل Hotel Erciyes Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Erciyes Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ارکییس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارکییس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Erciyes Istanbul


هتل سه ستاره و اقتصادی ارکییس در منطقه فاتح شهر استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل ارکییس تا منطقه مشهور سلطان احمد که بسیاری از جاذبه‌های تاریخی، باارزش و معروف مانند موزه پرا، موزه معصومیت، آب انبار باسیلیکا در آن قرار دارد، فاصله بسیار کمی دارد. دو ایستگاه قطار تراموا در نزدیکی هتل Hotel Erciyes قرار دارد که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید به آنها برسید و برای رسیدن به مرکز شهر استانبول و جاهای دیدنی استانبول می‌توانید سوار قطار شوید. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و در هتل ارکییس استانبول اقامت کنید، خوب است بدانید که از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول و یا از فرودگاه استانبول تا هتل ارکییس ۳۳ و ۳۲ کیلومتر فاصله است. یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول، اسکله امینونو استانبول است که در نزدیکی شاخ طلایی و رود بسفور قرار دارد و جایی کلیدی برای سفر بین دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول است. جایی شلوغ است که تصویری واقعی از استانبول ترکیه را به شما نمایش می‌دهد. امینونو جایی فوق‌العاده است برای اینکه به چشم‌انداز زیبای آبی دریا چشم دوزید و مردم محلی را ببینید که هر روز برای ماهی‌گیری به ساحل بسفور می‌آیند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ارکییس استانبول


هتل ارکییس خدمات و امکاناتی با کیفیت و خوب را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی خوش و بی‌دغدغه داشته باشند. امکانات هتل ارکییس استانبول شامل مواردی است از جمله لابی، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران جهت سرو کردن صبحانه، دستگاه خودکار ارائه نوشابه و خوراکی، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Hotel Erciyes ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر، تبدیل ارز، خدمات دربانی، خدمات بیدارباش، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی هتل ارکییس شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل ارکییس استانبول استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل ارکییس علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


۲۰ اتاق متنوع و طراحی‌شده با دکوراسیونی گیرا و چشم‌نواز در هتل ارکییس استانبول قرار دارد. اتاق‌های راحت هتل ارکییس بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های خانوادگی با یک تخت دابل و دو تخت سینگل. در اتاق‌های زیبای هتل ارکییس استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. تجهیزات هتل Hotel Erciyes شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل ارکییس امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


رستوران دلنشین و دنج هتل ارکییس در فضای داخلی هتل آماده پذیرایی از مسافران است تا خوراک‌های لذیذ و مفصلی را در وعده صبحانه به صورت بوفه در کنار خانواده و همسفران خود میل کنند و صبحی دل‌انگیز را شروع کنند.

فاصله هتل ارکییس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار ادویه: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۲۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است