search
menu

هتل Hotel Ekol Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ekol
امکانات و خدمات عمومی هتل اکول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ekol


استانبول ترکیه به عنوان شهری گردشگرپذیر در مقیاس جهانی، دارای طیف متنوع و گسترده‌ای از هتل‌ها برای انواع سلایق، بودجه‌ها و نیازها است. از هاستل‌های استانبول تا هتل‌های ۵ ستاره استانبول آماده هستند تا ارزانترین یا لوکس‌ترین خدمات اقامتی را به مهمانانشان عرضه کنند. یکی از هتل‌های سه ستاره و به‌صرفه در شهر استانبول، هتل اکول است که به جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. یکی از جاذبه‌های تاریخی مشهور شهر استانبول که حتما باید از آن بازدید کنید، کاخ دلمه باغچه استانبول است که با لقب بزرگ ترین کاخ شهر در قلب استانبول خودنمایی می کند و بزرگ ترین کاخ شهر است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و قصد اقامت در هتل اقتصادی اکول را داشته باشید، خوب است بدانید که هتل اکول تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول و فرودگاه استانبول تنها حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد. از مزیت‌های هتل Hotel Ekol این است که به ایستگاه مترو و چندین ایستگاه قطار تراموا نزدیک است. اگر علاقه داشته باشید که در کنار دریا قدم بزنید، در ساحل تفریح و استراحت کنید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید، خبر خوب این است که هتل اکول در نزدیکی دریا و ساحل قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اکول


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل اکول تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران، صبحانه، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل اکول استانبول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب، ارائه بلیط‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی و اتو است. در صورتی‌که بلیط چارتر استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل Hotel Ekol استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل آرارات امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل اکول علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، اندونزیایی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و راحتی در هتل اکول قرار دارد که برای اقامتی آسوده بسیار مناسب هستند. واحدهای اقامتی هتل اکول استانبول بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های یک نفره بدون حمام اختصاصی در اتاق، اتاق‌های دو نفره، اتاق‌های اقتصادی دو نفره با دو تخت تویین و بدون حمام اختصاصی در اتاق، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های خانوادگی.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلفی که در اتاق‌های هتل Hotel Ekol قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل اکول شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل اکول استانبول، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل اکول استانبول کلاس و تورهای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی کشور ترکیه برگزار می‌کند. همچنین می‌توانید از طریق Hotel Ekol در بیرون از هتل شامی رویایی و خاطره انگیز را رزرو کنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج هتل اکول که هم امکان نشستن در فضای داخلی و هم فضای بیرون وجود دارد، می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید و در کنار همسفران خود صبحی دل‌انگیز را شروع کنید.

فاصله هتل اکول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید فروم استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است