search
menu

هتل Hotel Devman Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Devman Istanbul
امکانات عمومی هتل دومان استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دومان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Devman Istanbul


هتل دومان از هتل های مشهور و مورد توجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل زیبا تا مرکز شهر حدودا ۲ کیلومتر فاصله دارد و بدین جهت در طی سال مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که از جای جای دنیا این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. از مزیت های این هتل سه ستاره می‌توان به نزدیکی ایستگاه مترو اشاره کرد که از طریق آن می‌توانید به تمامی نقاط استانبول دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی مانند کاخ دلمه باغچه، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا، موزه معصومیت بازدید کنید.
علاوه بر اینها، به دلیل موقعیت قرارگیری عالی هتل Hotel Devman Istanbul می‌توان به آسانی به خیابان پرجنب و جوش استقلال دسترسی داشت که حدودا در فاصله ۱.۵ کیلومتری این هتل واقع شده است؛ این خیابان شامل چندین رستوران، کافی شاپ، مراکز خرید و گالری های هنری است که بازدید از این خیابان به همه توریست ها و گردشگران شهر استانبول توصیه می‌شود. برای رفتن به فرودگاه استانبول نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید، البته استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به یاد ماندنی در شهر استانبول آماده کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فروگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌ها ضدسیگاری و رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دومان استانبول


اینترنت به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که با خوش‌رویی به استقبالتان خواهند آمد. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، خدمات باربری و تبدیل ارز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین پارکینگی نیز در این هتل تعبیه نشده است، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید در جریان باشند که اتومبیل‌هایشان را در خیابان یا محوطه اطراف هتل پارک کنند.
در صورت نیاز به خدمات مربوط به بیزینس به‌راحتی می‌توانید به بخش مربوطه در لابی هتل Hotel Devman Istanbul سر بزنید و انواع جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. خدمات مربوط به شستشو نیز در لابی این هتل با هزینه اضافی انجام می‌گیرند، برخی از خدمات ارائه‌شده عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی و اتو. برای رفتن به طبقات مختلف این هتل باید از آسانسور استفاده کنید و اینکه برای مسافران با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی ویژه‌ای فراهم گردیده‌اند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، آذربایجانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. همچنین از پنجره‌های اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده سوپرییر و اتاق دوبل اکونومی. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Devman Istanbul می‌توان به مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، میز کار، تلویزیون، تلفن، یخچال، فضای نشیمن و کمد لباس اشاره کرد. همچنین در داخل حمام‌های اختصاصی نیز می‌توانید از خدماتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی بهره‌مند شوید. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها نیز می‌توانید اقامتی همراه با آسایش و سکوت را تجربه کنید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ترکی استانبولی به‌صورت منویی و سلف‌سرویس در هر سه وعده‌غذای ارائه می‌شود.

فاصله هتل دومان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است