search
menu

هتل Hotel Davos Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel Davos Istanbul
امکانات هتل داووس استانبول
خدمات هتل داووس استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل داووس استانبول

درباره Hotel Davos Istanbul


هتل داووس استانبول یکی از هتل‌های ۲ ستاره شهر استانبول است که از نظر کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده به مهمانان ارزش اقامت خوبی دارد. موقعیت مکانی این هتل فوق العاده است و با سکونت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن تاریخی جذاب شهر مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و… دسترسی داشته باشید. بازار بزرگ استانبول در نزدیکی این هتل قرار دارد و مسافران می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند با یک پیاده روی کوتاه به این بازار دسترسی داشته باشند و از گشت و گذار و خرید در آن لذت ببرند. هتل به ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با صرف کمترین هزینه و وقت ممکن از هر نقطه‌ای از شهر استانبول که تمایل داشته باشند دیدن کنند و از سفر لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Hotel Davos Istanbul اقامت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل داووس استانبول


اصلی‌ترین ویژگی هتل داووس استانبول هزینه‌های مقرون به صرفه در کنار امکانات و خدمات رفاهی خوب آن است که توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود جلب کند. در اطراف این هتل پر از مغازه‌های متنوع، مراکز تفریحی، کافه‌ها و رستوران‌های مختلف است که شما می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران‌ها تجربه کنید. صبحانه در این هتل در مکانی بسیار زیبا و دل‌انگیز سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند علاوه بر صرف صبحانه‌ای متنوع، از منظره رو به شهر سالن صبحانه‌خوری هتل نیز لذت ببرند. مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند اتاق‌های غیرسیگاری را برای اقامت انتخاب کنند و از این جهت مشکلی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. هتل مجهز به وای فای نیز است و مهمانان می‌توانند در سراسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ، تهویه مطبوع، آسانسور و… از دیگر امکانات موجود در Hotel Davos Istanbul هستند.

خدمات هتل داووس استانبول


هتل داووس استانبول خدمات متنوعی را در جهت آسایش و رفاه بیشتر مسافران در زمان اقامت به آنان ارائه می‌دهد. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و به سه زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و علاوه بر اینکه وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند برای راهنمایی در مورد شهر و کرایه خودرو نیز می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب کنید. البته خدمات کرایه خودرو در هتل نیز وجود دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با کرایه یک خودرو شخصی به هر نقطه‌ای از شهر استانبول که تمایل داشته باشند دسترسی پیدا کنند.
هتل دارای صندوق امانات است و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مهمانان به خوبی نگهداری می‌کند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هتل نیز فعال هستند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. هتل داووس دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. محل نگهداری چمدان، میز تور، تهیه بلیط، ارائه بلیط جاذبه‌ها و نمایش ها، دستگاه فروش نوشیدنی و… از دیگر خدمات Hotel Davos Istanbul هستند که با تهیه بلیط ارازن استانبول و اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


دکوراسیون شیک و زیبای واحدهای‌های اقامتی هتل داووس استانبول سبب می‌شوند که مهمانان از اقامت در آن‌ها احساس خوبی داشته باشند و اوقات فراغت خوشی را در هتل تجربه کنند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق لوکس دونفره، اتاق لوکس با ظرفیت دونفر بزرگسال و یک کودک، اتاق استاندارد دونفره و اتاق خانوادگی لوکس اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی Hotel Davos Istanbul به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، دمپائی و سشوار، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، یخچال و فیریز و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل داووس استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است