search
menu

هتل Hotel Coliseum Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Coliseum
امکانات و خدمات عمومی هتل کولوسئوم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کولوسئوم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Coliseum


هتل کولوسئوم در محله سلطان احمد شهر استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتلHotel Coliseum هتلی سه ستاره‌، اقتصادی و در عین حال مجلل است که متناسب با اقامتی آسوده است. هتل کولوسئوم در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد و در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریا بروید، در ساحل قدم بزنید و ساعاتی را به تفریح بگذرانید. در صورتی که می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول خریداری کنید؛ خوب است که بدانید هتل کولوسئوم تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد.
هتل کولوسئوم استانبول در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی استانبول قرار دارد و این یک مزیت مهم برای هتل کلوسئوم است. در طول مدت زمانی که در هتل کولوسئوم اقامت دارید، حتما به مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد) سری بزنید که تنها در فاصله‌ی ۳۰۰ متری از هتل کولوسئوم استانبول واقع شده است؛ مسجد سلطان احمد مهم‌ترین مسجد استانبول است و به دلیل طراحی داخلی که دارد در میان گردشگران و مردمان منطقه به مسجد آبی معروف شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کولوسئوم


هتل کولوسئوم استانبول دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت آسوده و به‌یادماندنی مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل Hotel Coliseum شامل مواردی است از قبیل: لابی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، روف گاردن، فکس و فتوکپی. خدمات خوبی که هتل کولوسئوم ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، میز تور برای معرفی تور به علاقه‌مندان و خدمات بلیط. همچنین اگر نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل کولوسئوم، کار تبدیل ارز را انجام دهید. خدمات نظافتی هتل Hotel Coliseum شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، برای تردد آسان از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل کولوسئوم استانبول استفاده کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل کولوسئوم وجود دارد. کارکنان مجرب که در هتل کولوسئوم مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی و روسی صحبت کنند و از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Coliseum که با طراحی و دکوراسیونی جذاب و زیبا برای اقامتی راحت و خوش مزین هستند؛ شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره دابل، اتاق دو نفره تویین، اتاق دابل کوچک، اتاق باجت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. در اتاق‌های هتل کولوسئوم استانبول می‌توانید به راحتی با خانواده خود اقامتی آسوده را تجربه کنید.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌های هتل کولوسئوم استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل Hotel Coliseum نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کولوسئوم استانبول برای کسانی که مشتاق کتاب خواندن هستند، یک کتابخانه وجود دارد و تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی هم برگزار می‌شود. همچنین می‌توانید در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید و یا شامی رویایی و خاطره‌انگیز را در بیرون از هتل رزرو کنید. در تراس هتل کولوسئوم، در فضایی سرسبز و مطلوب می‌توانید بنشینید، میان‌وعده‌ای لذیذ میل کنید و از چشم‌انداز حیرت‌انگیز و خیره‌کننده دریا لذت ببرید و ساعاتی دلپذیر را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج و شیک هتل Hotel Coliseum در فضایی دلنشین خوراک‌هایی لذیذ و متنوع میل کنید و همچنین صبح‌هایی دل‌انگیز را با صبحانه‌ای مفصل آغاز کنید.

فاصله هتل کولوسئوم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ موزه بزرگ موزائیک استانبول: ۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا بازار آراستا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است