search
menu

هتل Hotel Bossuite Business Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Bossuite Business Istanbul
امکانات عمومی هتل باس سوئیت بیزنس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باس سوئیت بیزنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Bossuite Business Istanbul


هتل باس سوئیت بیزنس استانبول از هتل‌های شیک و مدرن سه ستاره در استانبول است که دکوراسیون بخش‌های مختلف آن بسیار زیبا و امروزی است. چه در لابی و چه در سایر بخش‌های هتل شاهد مبلمان و اکسسوری‌های چیدمان مدرنی هستیم که همه این‌ها مجموعه‌ای راحت و جذاب را برای اقامت شما به وجود آورده‌اند. انواع مختلفی از امکانات و اتاق‌ها در هتل Hotel Bossuite Business Istanbul وجود دارد که آن را بعنوان یک هتل خوب برای اقامت شما معرفی می‌کند. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی بهره ببرید و با خاطری آسوده از فرودگاه به هتل محل اقامتتان بروید. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی استانبول مانند برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، موزه اسباب بازی استانبول، کاخ دلمه باغچه و .... دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل باس سوئیت بیزنس استانبول


امکانات مختلفی در هتل Hotel Bossuite Business Istanbul برای مسافران و اقامت کنندگان ارائه می‌شود که در این بخش بطور اجمالی نگاهی به تمام امکانات خواهیم داشت. یکی از مهم‌ترین این امکانات وجود اینترنت رایگان است که برای همه مسافران بصورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. باغ، بالکن و محوطه‌ای در اطراف این هتل وجود دارد که می‌توانید در فضای باز و دلنشین این مکان بنشینید و از هوا لذت ببرید. اگر قصد دارید تا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، هتل بلیط در اختیار شما قرار می‌دهد. انبار چمدان نیز در این هتل وجود دارد تا در صورت لزوم چمدان‌هایتان را باخیال راحت به آن بسپارید. نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود و همین امر سبب شده‌است تا در اولین نگاه تمیزی و مرتب بودن هتل شما را به خود جذب کند.
در صورت نیاز بدون اینکه از هتل خارج شوید در خود هتل می‌توانید از خدمات خشکشویی، لاندری و اتو استفاده کنید، البته با پرداخت هزینه مجزا برای هر کدام از خدمات که ذکر شد. فکس، فتوکپی، اتاق جلسه و انواع خدمات دیگر نیز برای کسانی که نیاز به برگزاری جلسه کاری دارند نیز در اختیارشان قرار می‌گیرد. تهویه مطبوع نیز در هتل بخوبی اجرا می‌شود و وسایل سرمایشی و گرمایشی خوب و درجه یکی نیز در تمام بخش‌ها وجود دارد تا شما بتوانید در هر فصلی از سال اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنید. شاتل فرودگاهی در هتل وجود دارد تا اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. هتل دارای آسانسور است تا به آسانی بین طبقات رفت و آمد کنید. از جمله سایر ویژگی‌های جذابی که در این وجود دارد وجود مکان‌هایی برای افراد سیگاری است تا بدون هیچ مزاحمتی برای سایر افراد سیگار بکشند. ترکی، آذری، انگلیسی، روسی و آلمانی از جمله زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Hotel Bossuite Business Istanbul از امکانات و چیدمان خوبی برخوردار هستند که می‌توانند محیط مناسبی را برای اقامت شما به وجود آورند. تلویزیون در دیوار تمام اتاق‌ها نصب شده‌است که این تلویزیون قابلیت دسترسی به شبکه جهانی کودک را دارد. چای‌ساز نیز در تمام واحدها قرار داده شده‌است. مینی بار پر تمام اتاق‌ها وجود دارد. برای قرار دادن لباس‌هایتان نیز بخش‌های کمد مانند و چوب لباسی نیز تعبیه شده‌است. مبلمان شیکی در اتاق‌ها وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها و آباژورهایی که در کنار آن قرار دارند برای مطالعه و داشتن لحظاتی خوب استفاده کنید. حمام و سرویس بهداشتی به طور اختصاصی برای هر واحد در نظر گرفته شده‌است. شما می‌توانید با خیال راحت لوازم با ارزشتان را داخل صندوق امانات موجود دراتاق‌ها قرار داد. انواع اتاق‌های هتل که بر حسب تعداد اعضای همسفرانتان می‌توانید آن را انتخاب کنید شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد تویین شامل دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با تراس شامل یک تخت دو نفره
• اتاق سه نفره با تراس شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل یک رستوران بسیار جذاب دارد که بخش رو باز نیز دارد و می‌توانید وعده‌های غذایی را در این فضای بسیار جذاب میل کنید، البته بهتر است بدانید که در اطراف این هتل رستوران‌های بسیار خوبی نیز وجود دارد.

فاصله هتل باس سوئیت بیزنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است