search
menu

هتل Holiday Inn Istanbul - Tuzla Bay

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Istanbul - Tuzla Bay
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این استانبول توزلا بی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این استانبول توزلا بی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Istanbul - Tuzla Bay


هتل هالیدی این استانبول توزلا بی، یک هتل ۴ ستاره در استانبول است که در خلیج توزلا واقع شده و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و متعدد برای مهمانان فراهم آورده است. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی مناسب کسانی است که برخلاف اکثر گردشگران، دوست دارند از شلوغی و هیاهوی استانبول دور باشند. کارکنان هتل هالیدی این استانبول توزلا بی (Holiday Inn Istanbul - Tuzla Bay) به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این استانبول توزلا بی


در هتل هالیدی این استانبول توزلا بی امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها و روم سرویس به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با دل و جان به نیازها و درخواست های مهمانان رسیدگی کرده و آن ها را راهنمایی می کنند.
ضمنا، کارکنان هتل هالیدی این استانبول توزلا بی به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل هالیدی این استانبول توزلا بی انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیاز دارد. مهمانان کافی است تا اتاقی را که می پسندند، انتخاب و رزرو نمایند و از آرامش و زیبایی اقامتشان لذت ببرند. واحدهای اقامتی هتل هالیدی این استانبول توزلا بی شامل اتاق های کوئین، کوئین با منظره دریا، دبل یا توئین، دبل یا توئین دلوکس، توئین با منظره دریا، اگزکتیو تک خوابه، اگزکتیو، اگزکتیو کوئین، کینگ سوئیت و ... هستند. استعمال دخانیات به استثنای اتاق های «سیگار آزاد»، در دیگر اتاق ها و سراسر هتل ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها بی نظیر بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها شیک و زیبا است و ترکیب رنگی هماهنگ و جذاب دارند. فضای داخل اتاق ها بسیار دنج و آرامش بخش است و منظره فیروزه ای رنگ دریایی که از پنجره نمایان می شود، حس و حال فوق العاده ای به فضا می بخشد. اقامت در این واحدها بسیار خاطره انگیز و دلچسب است. زمان تخلیه اتاق ها در هتل هالیدی این استانبول توزلا بی ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل هستند، به بهترین شکل ممکن سپری کنند و حوصله شان سر نرود. مهمانان ورزشکار می توانند از سالن بدنسازی برای انجام تمرینات روزانه خود استفاده کنند و یا از خدمات مراقبتی و اسپای مرکز سلامت و اسپا هتل شامل ماساژ، اتاق بخار، سونا، و یا حمام ترک بهره مند شوند.

رستوران هتل


رستوران نمو در هتل هالیدی این استانبول توزلا بی انواع غذاهای محلی ترک و بین الملل را در وعده های اصلی برای مهمانان تدارک می بیند و به صورت منوی آلاکارته به آن ها سرو می کند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای حلال، وگان، فاقد گلوتن، قاره ای و ویجیتاله است.

فاصله هتل هالیدی این استانبول توزلا بی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ گوزل یالی: ۶۴ متر
فاصله تا موزه علوم طبیعی: ۶۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید نئومارین استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴۲٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است