search
menu

هتل Hippodrome Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hippodrome Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل هیپودروم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیپودروم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hippodrome Hotel Istanbul


هتل هیپودروم استانبول یکی از هتل‌های سه ستاره شهر استانبول است که در رابطه با امکانات و ویژگیهای آن می‌توانید در این مطلب اطلاعات زیادی را کسب کنید. این هتل دارای معماری و طراحی خاصی است و اصالت در همه جای هتل موج میزند. اگر بدنبال مکانی هستید که علاوه بر آسایش از اصالت در طراحی نیز برخوردار باشد اقامت در هتل هیپودروم پیشنهاد ما به شما است. در طراحی این هتل سعی شده‌است تا از طراحی ظریف عثمانی در گوشه گوشه آن استفاده شود. چشم انداز هتل بسیار جذاب است و شامل دریای مرمره، جزایر پرنس و مسجد سلطان احمد است. تراس و پشت بام هتل مکانی بسیاری جذاب برای خوردن صبحانه یا عصرانه‌ای بسیار خوشمزه است که می‌توانید از هوای آزاد نیز لذت ببرید. هتل با بازار بزرگ استانبول حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد. دو فرودگاه آتاتورک و استانبول به ترتیب حدود ۱۵ و ۵۵ کیلومتر از هتل فاصله دارند. اگر بخواهید از طریق هوایی با خرید آنلاین بلیط هواپیما به استانبول بروید می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید و هتل Hippodrome Hotel Istanbul را بعنوان محل اقامتتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل هیپودروم استانبول


هتل سه ستاره Hippodrome Hotel Istanbul امکاناتی دارد که سعی شده‌است تمامی آن‌ها در حد بالایی ظاهر شوند و جهت رفاه و آسایش مسافران با کیفیت‌ترین مواد مورد استفاده قرار گرفته‌است. این هتل چند طبقه و اصیل به دلیل چند طبقه بودنش دارای آنسانسور است تا مسافران در رفت و آمد به مشکل برنخورند. ورود حیوانات همچون بسیاری از هتل‌های دیگر در این هتل نیز ممنوع است و بهتر است این نکته را قبل از رزرو هتل مورد توجه قرار دهید.
اکثر هتل‌های استانبول از خدماتی همچون: خشکشویی، لاندری و اتو با هزینه اضافی برخوردارند که هتل هیپودروم نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کل هتل شما به راحتی می‌توانید به اینترنت رایگان وای فای اتصال داشته‌باشید. متاسفانه این هتل فاقد پارکینگ است. حس‌گرهای دود و آتش در بخش‌های مختلف ساختمان قرار داده‌شده‌اند تا قبل از هر گونه آتش سوزی احتمالی پیشگیری صورت گیرد. اگر در ارتباط کار یا برای مدارکتان نیاز به کپی یا فاکس دارید در هتل این امکان به راحتی در دسترس شما خواهد بود که از این امکانات استفاده کنید. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای شما در نظر گرفته شده‌است تا در صورت سفر هوایی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی بین هتل و فرودگاه جابجا شوید. تراس و پشت بام بالکن نیز دارای میز و صندلی است تا در صورت تمایل بتوانید در این مکان‌ها نیز به استراحت بپردازید. کارکنان خونگرم و مجرب هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند و به راحتی می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. تهویه مطبوع مناسب و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در حد استاندارد و خوبی در کل هتل اجرا شده‌اند. اگر علاقه‌مند به سفر به استانبول و بازدید از جاهای دیدنی آن هستید پیشنهاد می‌شود اقامت در این هتل جذاب را تجربه کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های متنوع هتل Hippodrome Hotel Istanbul این امکان را به شما می‌دهند که در مکانی با اصالت از نظر مبلمان و طراحی اسکان یابید و آرامش را در طول سفر خودتان تجربه کنید. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام با تمام لوازم بهداشتی مورد نیاز هستند. وجود تلویزیون برای سرگرم شدن شما در تمام اتاق‌ها تعبیه شده‌است. در صورت نیاز می‌توانید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید. هوای اتاق‌ها متاثر از تهویه مطبوع مناسب هتل، بسیار مطبوع است. تخت‌هایی بسیار راحت با رو تختی و پتوهایی تمیز و درجه یک جهت راحتی هرچه بیشتر مسافران در اتاق‌ها قرار داده‌شده‌اند. چای ساز و قهوه ساز تقریبا در روی میز تمام اتاق‌ها وجود دارد. مینی بار نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت تک نفره
• اتاق تک نفره با یک تخت
• اتاق سه نفره شامل یک تخت دو نفره بزرگ با یک تخت تک نفره یا سه تخت تک نفره
• اتاق‌ها دو نفره رو به دریا با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق دلوکس خانوادگی با یک تخت دو نفره بزرگ و سه تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Hippodrome Hotel Istanbul رستوران نیز دارد هر چند غذا را می‌توانید در اتاق‌های خودتان میل کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که غذا خوردن در رستوران هتل را نیز تجربه کنید.

فاصله هتل هیپودروم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپ کاپی: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است