search
menu

هتل Haydarpasa Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Haydarpasa Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل حیدر پاشا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حیدر پاشا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Haydarpasa Hotel Istanbul


هتل حیدر پاشا در منطقه کادیکوی استانبول واقع‌شده است. این هتل دوستاره به دلیل موقعیت بسیار عالی خود در طول سال از مسافران زیادی استقبال می‌کند، مسافرانی که از سراسر جهان در هر فصلی از سال با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند و برای اقامتشان هتل حیدر پاشا را انتخاب می‌کند. با توجه به اینکه این هتل زیبا در منطقه آسیایی استانبول واقع‌شده است، حدود ۴۵۰ متر تا قطار تراموا و ۳۰۰ متر تا قایق فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به‌تمامی نقاط استانبول مخصوصاً چندین جاذبه دیدنی و تاریخی مانند آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه، کاخ بیگلربیگی، موزه پرا و موزه معصومیت دسترسی داشته باشید.
خیابان پرجنب‌وجوش بغداد تنها در عرض ۱۰ دقیقه از این هتل قابل‌دسترس است و به دلیل دارا بودن تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ، مغازه‌های خرید با برندهای مشهور در میان توریست‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین برای دسترسی به قسمت اروپایی شهر استانبول فقط ۲۰ دقیقه مسافت دارد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Haydarpasa Hotel Istanbul فرودگاه صبیحه گوکچن بوده و با ۳۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. در مورد امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل حیدر پاشا استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. در لابی هتل می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و درصورتی‌که از زمان تخلیه اتاق تا ساعت پرواز فاصله وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانید وسایل و بارتان را به این اتاق بسپارید. در بخش صرافی می‌توانید تبدیل ارز کنید و در بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند و با گشاده‌رویی به استقبال توریست‌ها و مسافران می‌رود. همچنین ممکن است در حین اقامت در هتل Haydarpasa Hotel Istanbul به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو نیاز داشته باشید که همه این‌ها در لابی هتل انجام می‌گیرند. پرسنل هتل به زبان‌ ترکی استانبولی تسلط دارند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل آسانسور تعبیه‌شده است که با سوارشدن به آسانسور می‌توانید به اتاق موردنظرتان برسید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌های موجود در داخل هتل حیدر پاشا شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اقامتی خوش برای مهمانان رقم میزند. همچنین همه اتاق‌ها بسیار بزرگ هستند و با وسایل چوبی چیده شده‌اند. علاوه بر سیستم تهویه هوا می‌توان به تلویزیون و مینی بار اشاره کرد. در داخل واحدهای اقامتی حمام اختصاصی تعبیه‌شده است که این حمام‌ها نیز شامل دوش، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد و اتاق سینگل استاندارد. با توجه به تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Haydarpasa Hotel Istanbul عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و تلفن. همه اتاق‌ها دارای کف پارکت با دیوارهای روشن هستند و از ملافه‌های تمیز و تختخواب‌های استاندارد در داخل این اتاق استفاده‌شده است. در داخل اتاق‌ها گاوصندوق وجود دارد و بدین‌جهت با خیال راحت می‌توانید در هنگام گشت‌وگذار وسایل ارزشمند خود را داخل این صندوق قرار دهید. در میان اتاق‌های موجود در داخل این هتل اتاق‌های خانواده از اهمیت زیادی برخوردارند، مخصوصاً مسافرانی که به‌صورت دسته‌جمعی و خانوادگی سفر می‌کنند و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این اتاق قبل از آغاز سفر ایشان اقدام می‌کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل فقط وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد و برای وعده‌های ناهار و شام باید به رستوران‌های اطراف این هتل یا رستوران‌های خیابان بغداد سر بزنید از غذاهای بین‌المللی و ترکیه محلی نوش‌جان کنید.

فاصله هتل حیدر پاشا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است