search
menu

هتل Hali Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hali Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل هالی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hali Hotel Istanbul


هتل هالی استانبول، هتلی ۳ ستاره و زیبا در منطقه سلطان احمد، فاتح است که امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن ها دارد. هتل هالی استانبول در فاصله بسیار کمی از جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر قرار گرفته و مهمانان می توانند با پیمودن مسافت بسیار کوتاه مدت با پای پیاده، از بسیاری از آن ها بازدید کنند. در واقع رزرو هتل هالی استانبول برای مهمانانی خوب است که دوست دارند در هزینه های جابجایی و حمل و نقل داخل شهری صرفه جویی کنند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز کاملا مطلوب و مناسب هستند و مهمانان اقامت دلچسب و راحت تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Hali Hotel Istanbul نیز به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالی استانبول


در هتل هالی استانبول امکانات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرها یا کشورهای همسایه سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۱۲ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، فکس، فتوکپی، کرایه خودرو، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل هالی استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل هالی استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل هالی استانبول وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل هالی استانبول شامل اتاق های دبل یا توئین اکونومی، تریپل اکونومی، سینگل بودجه ای، واحد آپارتمانی با تراس،اتاق سینگل با چشم انداز دریا و اتاق دبل با بالکن و چشم انداز دریا هستند. از پنجره اتاق ها چشم انداز های خیره کننده طبیعی متشکل از دریا و تصویری از شهر نمایان هستند و تماشای آن ها برای مهمانان لذت بخش است. دکوراسیون اتاق ها ساده و کلاسیک بوده و با اسباب و اثاثیه متناسب چیدمان یافته اند. ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی اتاق ها نیز ملایم و دلنشین هستند. کف اتاق ها با پارکت های چوبی رنگ روشن یا گرم فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل هالی استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل هالی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، یک سری امکانات سرگرم کننده و تفریحی در هتل در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در اوقات فراغت و بیکاری در کلاس ها و یا تورهای آموزش فرهنگ محلی شرکت کرده و با آداب و رسوم مردم ترکیه بیشتر آشنا شوند. تورهای پیاده روی هتل نیز طرفداران خاص خود را داشته و یک فعالیت سالم و پرنشاط محسوب می شود. همچنین، نمایش یا موسیقی زنده و شام های شبانه موضوعی جزو محبوب ترین فعالیت های سرگرمی و تفریحی میان مهمانان به حساب می آیند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند وعده صبحانه غنی و خوشمزه را در رستوران هتل هالی استانبول به صورت بوفه ای نوش جان کنند. صبحانه شامل انواع خوراکی ها، نوشیدنی ها و میوه جات است. علاوه بر این، مهمانان می توانند خود را به صرف یک فنجان چای یا قهوه در روف تاپ بار هتل دعوت کرده و مقابل چشم انداز زیبای شهر نوشیدنی شان را مزه مزه بچشند.

فاصله هتل هالی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۲۷۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۵۵۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی ترکیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است