search
menu

هتل Grand Seigneur Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Seigneur Hotel Old City Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند سنیور اولد سیتی استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند سنیور اولد سیتی استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Seigneur Hotel Old City Istanbul


هتل گرند سنیور اولد سیتی استانبول از هتل‌های میان رده و باسابقه شهر است که در منطقه تاریخی استانبول و نزدیک به جاذبه‌هایی مثل کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه واقع شده است. این هتل خود ساختمانی تاریخی دارد و کسانی که مایلند سفر در زمان را تجربه کنند می‌توانند در هتل گرند سنیور اولد سیتی اقامت کنند. ساختمان ۱۰۷ ساله این هتل اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته ولی دکوراسیون آن به سبک سنتی است و نقاشی‌ها و دست‌ساخته‌هایی که در تزیینات آن به کار رفته‌اند تاریخ عثمانی را بازتاب می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند سنیور اولد سیتی استانبول


بیش از یک دهه از فعالیت هتل گرند سنیور اولد سیتی می‌گذرد و این هتل بیش‌تر به خاطر موقعیت مکانی‌اش مورد توجه مهمانان و گردشگران قرار گرفته است. این منطقه برای کسانی که علاقه‌مند به گشت و گذار در بافت تاریخی استانبول باشند، گزینه ایده آلی خواهد بود. رفتار حرفه‌ای کارکنان هتل از دیگر نقاط مثبت این هتل به حساب می‌آید. در صورتی که خریداران بلیط هواپیمای استانبول هتل گرند سنیور اولد سیتی را برای اقامت خود برگزینند، می‌توانند خریدهای خود را در مینی مارکت هتل انجام دهند. این هتل علی رغم قدمتش دارای آسانسور بوده و اتاق‌های آن عایق صدا هستند. در هتل Grand Seigneur Hotel Old City Istanbul برای پارک خودرو هزینه دریافت می‌شود ولی اینترنت هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ضمن اینکه برای رفت و آمد آسان به فرودگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


این هتل ۵ طبقه دارای ۲۶ اتاق مجهز است که در ۳ طبقه ساختمان پراکنده شده‌اند. برخی از این اتاق‌ها به دریای مرمره دید دارند ولی همه آن‌ها با امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار و گاوصندوق مجهز شده اند و حمام اختصاصی آنها دارای سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. اتاق‌های طبقات بالای هتل گرند سنیور اولد سیتی معماری زیبا و دکوراسیون دلنشینی دارند ولی برخی اتاق‌ها نقلی و کوچک هستند و فضای دلبازی ندارند. طبق نظرات ثبت شده مهمانان هتل Grand Seigneur Hotel Old City Istanbul رسیدگی به امور نظافتی اتاق‌ها به طور مرتب انجام می‌شود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


ساختمان هتل گرند سنیور دارای سالن پیرایش و آرایش است و کسانی که برای اهداف کاری سفری به استانبول داشته‌اند می‌توانند در مرکز بیزینس این هتل امور کاری خود را انجام دهند و جلسات و قرارهای کاری خود را در اتاق‌های جلسه هتل ترتیب دهند. این اتاق‌ها به صورت مجهز در اختیار تمامی مهمانان هتل قرار می‌گیرد و خدمات کپی و فکس نیز در هتل ارائه می‌شوند. در بخش‌های عمومی و بیرون از ساختمان هتل دوربین‌های مداربسته به کار رفته و امنیت کامل ساختمان برقرار است. ضمن اینکه پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی و روسی نیز آشنایی دارند و ارتباط با آن‌ها برای گردشگران ایرانی سخت نخواهد بود.

رستوران هتل


با اقامت در هتل گرند سنیور اولد سیتی مهمانان می‌توانند صبحانه کاملی را در رستورانش میل کنند و در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی، دریایی، ترکی، محلی و غذاهای گریل شده سفارش دهند. این رستوران در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است. ضمنا مهمانان می‌توانند در ساعت‌های مشخصی از روز با خدمات روم سرویس غذاهای سفارشی خود را در اتاق خود میل کنند. البته پیشنهاد می‌شود به رستوران‌های نزدیک هتل Grand Seigneur Hotel Old City Istanbul سر بزنید چون این محله رستوران‌های محبوبی را در خود جای داده و چشیدن طعم غذاهای خیابانی این شهر نیز از بایدهای سفر به استانبول و خرید بلیط هواپیمای ترکیه است.

فاصله هتل گرند سنیور اولد سیتی استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است