search
menu

هتل Grand Pamir Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Pamir Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پامیر استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند پامیر استانبول تا جادبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Pamir Istanbul


هتل گرند پامیر استانبول یکی از هتل‌های لوکس شهر استانبول است. این هتل دارای امکانات بیشماری است و با توجه به اینکه استانبول از شهرهای گردشگر پذیر است هتل‌های آن در تلاش هستند تا بهترین امکاناتشان را برای مسافران ارائه دهند. هتل سه ستاره است و به مکانهای زیادی از جمله دانشگاه استانبول فاصله بسیار نزدیکی دارد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر هوایی به استانبول را دارند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانند به استانبول سفر و اقامت در این هتل را تجربه کنند. اگر می‌خواهید در رابطه با امکانات این هتل اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پامیر استانبول


هتل Grand Pamir Istanbul امکانات بسیار زیادی دارد که هر کدام را در بهترین و درجه یک‌ترین سطح ممکن ارائه می‌دهد. با انتخاب این هتل می توانید به پارکینگ هتل دسترسی داشته باشید و اگر خودرو شخصی دارید و یا با خودرو خودتان به استانبول سفر کرده‌اید می‌توانید از لحاظ جای پارک خودرو آسوده خاطر باشید. هتل دارای لابی بسیار لوکسی است که در صورت نیاز می‌توانید استراحت کوتاهی در این محیط بسیار دنج داشته باشید. در سراسر ساختمان هتل می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و علاوه بر سرگرم شدن بتوانید خرید بلیط یا سایر اموراتتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. از لحاظ امنیتی نیز هتل تمهیدات بسیاری را در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به سیستم اعلام حریق بسیار پیشرفته اشاره کرد. خدمات دیگری از جمله لباسشویی و اتو نیز با هزینه اضافی در خدمت مسافران است و شما می‌توانید در صورت نیاز از این خدمات بهره ببرید.
شاتل فرودگاهی نیز برای مسافرانی که بخواهند ارائه می‌شود. بهتر است از بابت صرافی نیز خیالتان راحت باشد زیرا در هتل امکانات تبدیل ارز وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید امکان تبدیل پول‌هایتان را در هتل محل اقامتتان داشته باشید. اتاق‌های مجزایی در هتل وجود دارند که به مسافران سیگاری این امکان را می‌دهد که در صورت کشیدن سیگار از این اتاق‌ها استفاده کنند و خدماتی همچون فکس، کپی و پرینت نیز در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود. هتل مجهز به آسانسور نیز است. خدمات ۲۴ ساعته و شبانه روزی هتل این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید به راحتی و بدون محدودیت زمانی با هتل در ارتباط باشید. خدمات دیگری همچون ماساژ و سونا نیز برای مهمانان هتل ارائه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک و مبله هستند. در اتاق‌های هتل گرند پامیر سیستم تهویه مطبوع وجود دارد و علاوه بر این سیستم گرمایشی و سرمایشی موجود در اتاق‌ها هوای مطبوع‌تری را برای اقامت شما در این هتل فراهم می سازد. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ و دلبازی هستند که پرده دارند و با این پرده‌ها می‌توانید میزان نور اتاقتان را تنظیم کنید. در اتاق‌های هتل می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و حتی تلویزیون نیز تماشا کنید.
امکانات بهداشتی اتاق‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند و شما در تمام اتاق‌ها امکان دسترسی به دستشویی و حمام بسیار تمیز را دارید. یخچال و چایساز نیز برای اتاق‌ها تعبیه شده است. انواع مختلفی از اتاق‌ها در این هتل وجود دارد که بر حسب شرایط و تعداد همراهانتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که شامل: اتاق سه تخته شامل دو تخت دبل و یک تخت تک نفره و یا سه تخت تک نفره، اتاق استاندارد دابل یا تویین، اتاق استاندارد تک نفره هستند.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران همچنین کافی شاپی بسیار تمیز و درجه یک است که می‌توانید تمام وعده‌ها را در این رستوران درجه یک در کنار همراهانتان غذای دلخواهتان را میل کنید.

فاصله هتل گرند پامیر استانبول تا جادبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا شاخ طلایی استانبول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه کوچک استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است