search
menu

هتل Grand Deniz Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Deniz Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند دنیز
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند دنیز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Deniz Hotel Istanbul


هتل گرند دنیز در منطقه تاریخی فاتح قرار دارد و انتخابی عالی برای گردش در استانبول است. با اقامت در GRAND Deniz Hotel Istanbul در قلب شهر استانبول خواهید بود. بسیاری از مهم‌ترین جاهای دیدنی استانبول در همسایگی هتل قرار گرفته‌اند. برج گالاتا تنها ۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و آب‌انبار باسیلیکا نیز در ۱.۹ کیلومتری هتل قرار گرفته است. جاذبه‌های متعدد دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در هتل گرند دنیز استانبول اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند دنیز


در هتل گرند دنیز امکانات مناسبی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. پذیرش هتل گرند دنیز ۲۴ ساعته است و خدمات چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. GRAND Deniz Hotel Istanbul پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته و دزدگیر اشاره کرد. دسترسی به طبقه‌های بالا فقط با پله امکان‌پذیر است. خدمات خانه‌داری و تحویل مواد غذایی نیز به مهمانان ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به منظور رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال دخانیات در قسمت‌های عمومی هتل خودداری نمایید. فرودگاه استانبول و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن به ترتیب ۳۰ و ۳۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. متاسفانه حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل گرند دنیز استانبول دارای ۳۰ واحد اقامتی راحت و جادار است. GRAND Deniz Hotel Istanbul دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو واحد مناسب نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سینگل اقتصادی، اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تریپل، اتاق تریپل (با منظره دریا) و اتاق استاندارد چهارنفره است. منظره زیبایی از شهر، از اتاق‌ها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مینی‌بار، سیستم گرمایش، کمد لباس و رخت‌آویز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. واحدهای اقامتی هتل گرند دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در تور آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. هتل GRAND Deniz Hotel Istanbul در موقعیت مکانی ایده‌آلی قرار دارد. منطقه فاتح یکی از معروف‌ترین مناطق استانبول برای گردش است و جاذبه زیادی برای گردشگران دارد. موزه‌ها، کافه‌ها و گالری‌های متنوعی در این منطقه قرار دارند که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

رستوران هتل


در هتل GRAND Deniz Hotel Istanbul صبحانه به صورت سلف‌سرویس از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۰ سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به یکی از رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل گزینه‌های متنوعی پیش رویتان خواهد بود. رستوران‌های Resto Galata Terrace و Yanik Kosk Restaurant تنها دو دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل گرند دنیز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج بایزید: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۵ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است