search
menu

هتل Grand Ant Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Ant Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آنت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند آنت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Ant Hotel Istanbul


حتی اگر پایتان هم به استانبول نرسیده باشد بدون شک نام منطقه فاتح استانبول به گوشتان خورده است! منطقه ای شناخته شده که خبر از اصالت و قدمت استانبول دارد و فاصله اش تا جاذبه های شناخته شده تاریخی استانبول کمتر از ۳ کیلومتر است. این منطقه به ویژه برای آن هایی که می خواهند علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی، از خیابان های مشهور استانبول و مراکز خرید آن ها نیز بازدید کنند، منطقه ای ایده آل برای اقامت است. در دل منطقه فاتح استانبول هتل میان رده گرند آنت قرار گرفته که در اوایل دهه ۹۰ میلادی افتتاح شد و در سال ۲۰۱۶ برای انجام برخی امور بازسازی، تحت مرمت قرار گرفت و امروزه پذیرای گردشگران و مسافرانی است که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول، اتاقی را نیز در این هتل رزرو کرده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آنت استانبول


هتل Grand Ant Hotel Istanbul پذیرشی دارد که کارکنانش نه تنها به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته فعالند، بلکه برای برقراری ارتباطی راحت تر با مهمانان، به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی نیز آشنا هستند. علاوه بر کارکنان بخش پذیرش، کادر نظافتی هتل نیز فعالیتی شایسته دارند که باعث شده هتل و اتاق هایش همواره پاکیزه و مرتب باشند. هتل خدمات اتو و خشک شویی را نیز ارائه می دهد اما استفاده از این خدمات شامل هزینه اضافه خواهد بود.
با اقامت در این هتل می توانید از خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی آن استفاده کنید و اگر به هر دلیلی مجبور هستید ساعاتی را در هتل منتظر بمانید، می توانید از اتاق چمدان هتل استفاده کرده و با امانت گذاشتن چمدان خود، گشتی در اطراف هتل بزنید. اگر هم وسیله ای گران بها و ارزشمند همراه دارید، می توانید از صندوق امانات هتل برای حفظ آن استفاده کنید.
مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط ارزان استانبول و سفرهای هوایی ترجیح داده اند، بهتر است قبل از رزرو هتل بدانند که گرند آنت پارکینگ ندارد و این دسته از مهمانان مجبور خواهند بود اتومبیل خود را در خیابان ها و یا پارکینگ های عمومی سطح شهر پارک کنند.
آسانسور، دوربین مدار بسته، سیستم اعلام حریق، خدمات تبدیل ارز، نگهبانی ۲۴ ساعته و دسترسی به اینترنت دیگر خدمات و امکانات هتل گرند آنت هستند.

اتاق های هتل


اتاق های گرند آنت به ۴ دسته اتاق های استاندارد سینگل، اتاق های استاندارد دابل، اتاق های خانواده و اتاق های استاندارد تریپل تقسیم می شوند و مهمانان می توانند از بین اتاق های هتل، اتاق مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنند. گرند آنت اتاق های بدون سیگار نیز دارد.

امکانات اتاق های هتل


خدمات روم سرویس به تمامی اتاق های هتل گرند آنت ارائه می شود و به جز این، تمامی اتاق ها دارای کفی پارکت و قابلیت اتصال به وای فای هتل هستند. تلویزیون با کانال های کابلی، صندوق امانات، حمام خصوصی و سشوار نیز دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل گرند آنت استانبول هستند.

رستوران هتل


مهمانان هتل می توانند از صبحانه ای مقوی در رستوران هتل لذت ببرند و سپس در کافه بار آن دقایقی نشسته و با نوشیدنی ای گوارا گلویی تازه کنند. به جز رستوران و کافه بار هتل، مهمانان می توانند سری به خیابان های استانبول زده و از غذاهای خیابانی آن نیز نوش جان کنند.

فاصله هتل گرند آنت استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است