search
menu

هتل Grand Anka Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Anka Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آنکا استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند آنکا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Grand Anka Hotel Istanbul


هتل گرند آنکا استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره و باسابقه منطقه فاتح است که فاصله بسیار کمی با ایستگاه های حمل و نقل عمومی مثل ایستگاه تراموای فندیک زاده و ایستگاه متروی آکسارای دارد. با اقامت در این هتل می توان به اکثر نقاط استانبول دسترسی آسان و کم هزینه ای داشت. هتل گرند آنکا هم برای کسانی که به قصد بازدید از جاذبه های استانبول و در واقع تفریح به این شهر آمده اند و هم برای کسانی که اهداف کاری آن ها را به این شهر کشانده، مناسب است و خدمات و امکانات متنوعی برای آن ها ارائه می دهد.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آنکا استانبول


این هتل در طی فعالیت خود که از سال ۱۹۹۶ شروع شده عملکرد بدی در میزبانی از مهمانان نداشته و درصورت برطرف کردن مشکلات جزئی می تواند رضایت همه مهمانانش را جلب کند. هتل گرند آنکا دارای رستوران و پارکینگ است و استفاده از این پارکنیگ برای مهمانان رایگان است. امکانات این هتل برای استفاده افراد توان جو نیز بهینه شده اند و زوج های جوان می توانند هنگام رزرو، سوئیت های ماه عسل را درخواست دهند. اینترنت رایگان نیز در تمام بخش های هتل قابل دسترسی است. گرچه هتلGrand Anka خدمات ترانسفر فرودگاهی و سرویس شاتل ارائه نمی کند ولی با امکان کرایه خودرو در این هتل می توان حمل و نقل سریع تری به مقصد مورد نظر خود داشت.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل گرند آنکا ساختمان بزرگی دارد که در بیش از ۱۱ طبقه ساخته شده و حدود ۱۰۸ واحد اقامتی در این طبقات پراکنده شده اند. این واحدها یا به صورت اتاق های سینگل، دبل و تریپل و یا در قالب سوئیت ارائه می شوند. درباره دکوراسیون این اتاق ها باید گفت که استفاده از رنگ های پاستلی در المان های اتاق ها زیبایی خاصی به آن ها داده است و اثاثیه آن به نوعی تاریخ منطقه را بازتاب می کنند. ضمن اینکه تمام آنچه برای اقامتی آسوده بدان نیاز داشته باشید، در اتاق های هتل گرند آنکا خواهید یافت. کف اتاق ها پارکت و امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، میز، تهویه مطبوع، سشوار، لوازم بهداشتی و حمام اختصاصی در آن ها گنجانده شده است. این اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود هر گونه صدای آزاردهنده ای ممانعت می کنند. برخی از آن ها دارای بخش نشیمن جدا هستند و همچنین مهمانان می توانند اشیا گران قیمت خود را در گاو صندوق اتاقشان نگهداری کنند و با خیال راحت تری به گشت و گذار در شهر بروند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل Grand Anka Hotel با تجربه کافی خود و تیم حرفه ای خود می تواند خاص ترین روز سال را برای مهمانانش تبدیل به خاطره ای ماندگار کند و شب های حنا بندان، مراسم نامزدی، جشن فارغ التحصیلی، جشن تولد و کانسپت های دیگر را میزبان آن ها باشد. این هتل با داشتن مرکز بیزینس، اتاق های جلسه و سالن های کنفرانس با ظرفیت های مختلف برای برگزاری سمینارها، کنگره ها و جلسات تاجران گزینه ایده آلی است. برای اطلاعات بیش تر در این باره می توان از طریق تلفن با تیم حرفه ای هتل ارتباط برقرار کرد. گفتنی است که پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و عربی آشنایی دارند و برقراری ارتباط با آن ها سخت نیست. هتل گرند آنکا خدمات آرایشی و پیرایشی نیز ارائه می کند و در پایانِ اقامت در این هتل می توان از مغازه کادویی آن یادگاری خوبی برای دوستان و آشنایان خرید.

رستوران هتل


رستوران Eagle هتل در منوی خود غذاهای محلی ترکی و همچنین بین المللی را دارد و در تمامی وعده ها از مهمانان پذیرایی می کند. صبحانه های هتل به سبک بوفه سرو می شوند و متشکل از انواع سالادها، میوه ها، نان ها، مرباها و لبنیات تازه هستند ولی در وعده های دیگر می توان غذای خود را از روی منو سفارش داد یا به رستوران های اطراف هتل مثل رستوران کینگ برگر یا کافه رستوران Dalsan Somali سر زد. بلاخره در چنین منطقه ای هر غذایی مطابق با هر نوع ذائقه پیدا می شود، کافیست کمی شهرگردی کنید یا اگر انرژی بیرون رفتن ندارید با استفاده از خدمات روم سرویس غذایتان در داخل اتاق خود میل کنید. در بخشی از لابی هتل نیز انواع نوشیدنی در بار هتل سرو می شوند.

فاصله هتل گرند آنکا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد لاله لی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است