search
menu

هتل Golden Tulip Bayrampasa Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Tulip Istanbul Bayrampasa
امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن تولیپ استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Golden Tulip Istanbul Bayrampasa


هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول از هتل های ۵ ستاره گروه هتل های زنجیره ای لوور است که با خدماتی در سطح استانداردهای جهانی به مانند یک سلبریتی از مهمانانش میزبانی می کند. هتل های زنجیره ای لوور که با بیش از هزار هتل در ۵۱ کشور فعالیت دارند، نقش بزرگی را در صنعت هتلداری جهان ایفا می کنند. این هتل نیز از سال ۲۰۱۶ به این مجموعه اضافه شده و توانسته به یکی از منتخب های این گروه تبدیل شود. البته این هتل لاکچری موقعیت مکانی ایده آلی ندارد و این به خاطر این است که به جاذبه های اصلی استانبول مثل کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، بازار ادویه و دیگر جاهای دیدنی استانبول خیلی نزدیک نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن تولیپ استانبول


البته فاصله هتل از جاذبه ها آنقدر دور نیست ولی نمی توان پیاده به بازدید از آن ها رفت و به همین جهت هتل خدمات سرویس شاتل و کرایه خودرو ارائه می دهد تا دغدغه مهمانانش را به حداقل برساند. هتل گلدن تولیپ استانبول با طیف گسترده ای از خدمات و امکانات آماده میزبانی از خریداران بلیط هواپیما استانبول است و فاصله دور از جاذبه ها را تا حدودی جبران می کند. خانواده هایی که بلیط هواپیما ارزان استانبول خریده اند یا کسانی که با اهداف کاری به این شهر آمده‌ اند می توانند با خیال راحت هتل گلدن تولیپ را رزرو کنند چون این هتل دارای اتاق های خانواده، باغ، استخر و مرکز بیزینس است. برای جابجایی راحت مهمانان از فرودگاه نیز خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


ساختمان هتل گلدن تولیپ در ۱۲ طبقه ساخته شده و شمار واحدهایش به ۱۶۹ باب می رسد. این واحدها در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند و مهمانان می توانند اتاق های سوپریور با چشم انداز شهر یا اتاق های سوپریور با چشم انداز دریا را انتخاب کنند یا اگر اتاق های بزرگ تری می خواهند اتاق های اگزکیوتیو را رزرو کنند. اتاق ها پنجره های بزرگی دارند و فضای آن ها چه برای کار و چه استراحت عالیست. از دیگر گزینه های اقامتی این هتل سوئیت های ۵۰ متری آن است که برای خانواده های ۳ یا ۴ نفره واحد مناسبی است. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل با امکاناتی نظیر مینی بار، اینترنت رایگان، سشوار، گاوصندوق، حوله، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، بیده و لوازم بهداشتی مجهز شده‌اند و همه آن ها دارای میز کار و برخی از آن ها دارای بخش نشین نیز هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل Golden Tulip Istanbul Bayrampasa برای کودکانی که به همراه خانواده به این هتل آمده اند، فضایی را در محوطه هتل به زمین بازی اختصاص داده و حتی در ماه های سرد سال یا هنگام شب نیز می توانند در اتاق بازی داخل ساختمان سرگرم شوند. خدمات نگهداری از کودک نیز در هتل گلدن تولیپ استانبول بایرام پاشا ارائه می شود تا والدین با خیال راحت تری به برنامه های خود برسند. بعد از خستگی های روزانه سفر هر کسی باید استراحتی به ماهیچه های بدنش بدهد، هتل در بخش سلامتی خود انواع ماساژها و تراپی ها را ارائه می دهد و در این بخش می توان از تجهیزات اسپا، اتاق بخار، لایه برداری پوست، ماسک و خدمات زیبایی بهره مند شد. ضمن اینکه هتل دارای حمام ترکی، سونا و باشگاهی مجهز است که می توان تحت نظر مربی شخصی، حرکات ورزشی خود را انجام داد. کسانی که مشکلات آلرژیک دارند می توانند در اتاق های مخصوص این هتل بمانند. بهره مندی از تجهیزات VIP و سوئیت های ماه عسل نیز از دیگر مزیت های اقامت در هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا هستند. ضمنا اتاق های جلسه این هتل ۵ ستاره با فناوری های به روز و مدرن مجهز شده اند و در محیط دلنشینشان امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران و بار هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا از صبح زود تا شب دیروقت دایر هستند و هر آنچه ذائقه مهمانان می طلبد، سرو می کنند؛ از غذاها و خوراک های لذیذ ترکی گرفته تا محبوب ترین غذاهای بین المللی. رستوران Montana محیط دلنشین و آرامش بخشی دارد که به سبک مینیمال دکور شده و غذاهایش توسط آشپزهای ماهری طبخ می شوند. اینجا به تنهایی ماجراجویی خاصی را به سفر مهمانان اضافه می کند.

فاصله هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید فروم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است