search
menu

هتل Golden Siyav Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Siyav Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن سیاو استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن سیاو استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Golden Siyav Hotel


هتل گلدن سیاو استانبول هتلی ۳ ستاره در منطقه کادیکوی است که قبلا با نام هتل گلدن رست شناخته می شد. کادیکوی منطقه قدیمی شهر است که به خاطر قیمت مناسب اجناس، امکانات حمل و نقل خوب و سرویس دهی مناسب رستوران ها گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می رود. درست چند قدم دورتر از هتل ایستگاه قایق های فری را خواهید دید که می توانند شما را از بسفر به مرکز تاریخی استانبول ببرند و شما از کاخ های استانبول، پارک های استانبول و ... بازدید می کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن سیاو استانبول


همه چیز در این هتل ۳ ستاره عالیست از نرخ اقامتی مناسب بگیرید تا تمیزی اتاق ها، موقعیت مکانی بسیار خوب، پرسنل خوش برخورد و حرفه ای، صبحانه های متنوع و لذیذ و خدمات بی نقص. هتل گلدن سیاو در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده و در سال های اخیر تحت بازسازی قرار گرفته و با به دوش کشیدن این تجربه ۲۰ ساله توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کرده و آن ها را مجاب به اقامتی دوباره در هتل کند. این هتل با ایستگاه اتوبوس فرودگاه صبیحه گوکچن چند دقیقه فاصله دارد و ایستگاه متروی کادیکوی نیز در ۳۰۰ متری هتل واقع شده است. این هتل پارکینگی غیررایگان و اینترنت رایگانی به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


برخی از اتاق های هتل گلدن سیاو نقلی و کوچک هستند ولی امکانات اتاق ها تقریبا نو و نظافت اتاق ها عالیست. به این دلیل که هر روز و به طور مرتب به امور نظافتی اتاق ها رسیدگی می شود. این هتل ۵ طبقه در مجموع ۴۷ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. هنگام رزرو هتل گلدن سیاو دست مهمانان در انتخاب اتاق ها باز نخواهد بود چون این هتل برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما استانبول فقط اتاق های استاندارد دبل، اگزکیوتیو، سینگل اکونومی و سوئیت های ۲ نفره دارد. این اتاق ها فرش شده اند و با امکاناتی مثل تهویه مطبوع، میز کار، کمد، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی مجهز شده اند. ضمنا برخی از این اتاق ها دارای بخش نشیمن هستند و از نورگیری نسبتا خوبی برخوردارند. گرچه منطقه کادیکوی شلوغ و پر سر و صداست ولی اتاق های هتل عایق صدا هستند و آرامش کافی را برای مهمانان مهیا می کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


این هتل امکانات تفریحی خاصی ندارد جز اینکه امکان بازی شطرنج را برای مهمانانش فراهم کرده است. لابی هتل گلدن سیاو نیز با گل های درختچه ای و گل های رونده تزئین شده و محیط دلنشینی برای صرف نوشیدنی یا مطالعه روزنامه و هم نشینی با همراهان به وجود آورده است. در ضمن کسانی که برای اهداف کاری به استانبول سفر کرده اند می توانند بدون نگرانی این هتل را رزرو کنند چون مرکز بیزینس این هتل خدمات و امکاناتی را برای این دسته از مهمانان ارائه می دهد؛ از جمله اتاق جلسه بزرگ و نورگیری که با پروژکتور مجهز شده است. برای گشت و گذار راحت تر در شهر و بازدید از جاذبه های استانبول می توان از خدمات تور، تهیه بلیط، کرایه خودرو و سرویس شاتل این هتل استفاده کرد. اتاق چمدان، پیک، روزنامه، سوئیت های ماه عسل و پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی و آلمانی از دیگر خدمات و امکانات هتل گلدن سیاو به شمار می روند.

رستوران هتل


هتل Golden Siyav فاقد رستوران است ولی در سالن غذاخوری این هتل صبحانه هایی به سبک سلف سرویس سرو می شوند که تنوع و کیفیت بسیار بالایی دارند؛ انواع سالادها، میوه ها، نوشیدنی ها، مرباها، سوسیس، کالباس، شیرینی و لبنیات در این سالن سرو می شوند. برای وعده های دیگر می توان به رستوران های متنوعی که ۱۰۰ متری هتل را احاطه کرده اند، سر زد. کباب، فست فود و انواع غذاهای سنتی در این رستوران ها طبخ و سرو می شوند. ضمنا این هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد.

فاصله هتل گلدن سیاو استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا برج دختر استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه استانبول: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است