search
menu

هتل Golden Horn Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Horn Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن هورن
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن هورن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Horn Hotel Istanbul


در شهر زیبا و مشهور استانبول در کشور ترکیه، هتلی چهار ستاره و با کیفیتی بالا واقع شده‌است که هتل گلدن هورن نام دارد. این هتل مجلل در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر قرار دارد که به مراکز خرید، اوت‌لت‌های مختلف، ساحل و دریا، جاذبه‌های تاریخی مشهور شهر استانبول و دیگر جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. ساحل فلوریا که از ساحل‌های محبوب بین گردشگران است تا هتل گلدن هورن حدود نیم ساعت فاصله دارد. هتل Golden Horn Hotel برای مسافرانی که هدف تفریح و یا کار و تجارت دارند مناسب است. اگر بلیط هواپیما استانبول خریده‌اید، خوب است بدانید که تا فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تنها حدود ۱ ساعت با ماشین فاصله دارد؛ همچنین فاصله فرودگاه استانبول تا هتل گلدن هورن ۴۴.۳ کیلومتر است. قابل ذکر است که سه ایستگاه‌ قطار تراموا در نزدیکی هتل گلدن هورن واقع‌شده‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن هورن


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل Golden Horn Hotel تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و به یادماندنی، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک با طراحی باشکوه و مجلل، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، آسانسور، پارکینگ رایگان، رستوران، میز و صندلی در تراس و فضای باز، تهویه مطبوع، سالن جلسات و کنفرانس، بیزنس سنتر، دستگاه فروش خودکار، کالسکه کودک، زمین بازی کودک داخل هتل، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل گلدن هورن در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است شامل نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه رایگان، تبدیل ارز، خدمات بلیط، میز تور، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل Golden Horn Hotel استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. خوب است بدانید که در هتل گلدن هورن، محیط مخصوصی جهت سیگار کشیدن وجود دارد زیرا در اتاق‌ها نمی‌توان سیگار کشید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل گلدن هورن استانبول امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل گلدن هورن استانبول که مسلط به زبان‌های خارجی متنوع هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های هتل گلدن هورن در مجموع ۷۳ اتاق است که با چیدمانی فوق‌العاده زیبا و گیرا طراحی شده‌اند و در انواع مختلفی هستند که بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های دلوکس و ویژه و چندین سوئیت. اقامت در اتاق‌های هتل گلدن هورن با جلوه‌های جذاب و رنگ‌های استفاده شده در آن بسیار دلنشین و خاطره‌انگیز است. اتاق‌های ویژه ماه‌عسل و عروس‌ و داماد هم در هتل گلدن هورن استانبول قابل درخواست است.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلف و متنوعی که در اتاق‌های هتل Golden Horn Hotel قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود، خوش و آسوده است. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان و پر سرعت، میز، صندلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، حمام با دوش، هشدار حریق، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، چای و قهوه ساز و کتری برقی.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس هتل گلدن هورن، در فضایی سرسبز و دلنشین، می‌توانید چشم‌اندازی تماشایی و چشم‌نواز را از دریا و شهر ببینید و در کنار همسفران خود بنشینید، گفتگو کنید و اوقاتی خوش را سپری کنید. هتل گلدن هورن استانبول تورهای پیاده‌روی و همچنین تورهای آشنایی با آداب‌ورسوم و فرهنگ محلی مردم استانبول و ترکیه را هم برگزار می‌کند.

رستوران هتل


رستورانی که در هتل Golden Horn Hotel وجود دارد، صبحانه و دیگر وعده‌های غذایی را سرو می‌کند و می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ را در فضایی دنج و مطبوع، هم در فضای بسته و هم فضای باز که نمایی عالی از دریا دارد، میل کنید و ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. خوراک و منوی مخصوص کودکان هم در هتل Golden Horn Hotel وجود دارد.

فاصله هتل گلدن هورن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است