search
menu

هتل GLK PREMIER Sea Mansion Suites and Spa Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GLK PREMIER Sea Mansion Suites & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل GLK PREMIER Sea Mansion Suites & Spa Istanbul


هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا استانبول در دل یکی از زیباترین محله های دیدنی استانبول، محله سلطان احمد، و رو به دریای مرمره واقع شده است. اگر هوس خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامتی لاکچری در ترکیه را دارید، هتل هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا بهترین و جذاب ترین هتل برایتان خواهد بود. از موقعیت هتل گرفته تا خدمات و امکاناتش همگی در بهترین و عالی ترین درجه هستند به طوری که تنها با یکبار اقامت در آن به مهمان وفادار هتل تبدیل خواهید شد. حتی سبک معماری هتل نیز در نوع خود خاص است و از دور به خوبی می توان سبک معماری کلاسیک قدیمی آن را از سایر ساختمان های منطقه تشخیص داد.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا استانبول


اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون سیگار، خدمات شاتل، آسانسور و اتاق چمدان بخشی از خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل جی ال کی به آن دسترسی خواهید داشت. مهمانانی که اقامت در جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا استانبول را انتخاب کرده اند برای رفت و آمد به فرودگاه می توانند از خدمات رفت و آمد فرودگاهی استفاده کنند. برای گشت و گذار در شهر نیز می توانید به جای حمل و نقل عمومی در استانبول از خدمات کرایه خودرو هتل استفاده کنید. کارکنان بخش کانسیرج نیز برای تهیه بلیط و انجام هماهنگی های لازم برای کرایه خودرو کمک حالتان خواهند بود. بخش نظافت هتل خدماتی مانند نظافت را به صورت روزانه انجام داده و خدماتی مانند واکس کفش، خدمات اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی را در ازای دریافت هزینه در اختیار مهمانان قرار می دهد.
سیستم اعلام حریق، نگهبانی ۲۴ ساعته، اینترنت و پارکینگ رایگان، دوربین مداربسته، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، خدمات بلیط، زنگ اورژانس در حمام برای مهمانان توان یاب و سالمند، پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان آشنا به زبان انگلیسی و ترکی دیگر خدمات و امکانات هتل GLK PREMIER Sea Mansion Suites & Spa Istanbul هستند.

اتاق های هتل


جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا ۲۸ اتاق دارد که ۱۰ تای آن سوئیت و مابقی انواع دیگر اتاق ها هستند. در طراحی اتاق ها از رنگ های ساده ای استفاده شده و برای دکوراسیون آن ها مبلمان و تخت خواب های راحتی استفاده شده اما سوئیت ها به طور ویژه ای طراحی و مبلمان شده اند.

امکانات اتاق های هتل


هر یک از اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، وان حمام، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، گاوصندوق، میزکار، اینترنت پرسرعت، مینی بار و کتری برقی هستند. برخی از اتاق ها جکوزی نیز دارند. حمام خصوصی اتاق ها به سشوار و حوله تن پوش مجهز شده اند و مهمانان از اتاق خود می توانند منظره زیبایی از شهر یا دریا را تماشا کنند.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


از اقامت خود در هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا لذت ببرید و خستگی روزانه خود را در مرکز اسپای هتل به در کنید. شما می توانید در این بخش حمام ترکی مشهور را تجربه کرده و یا از خدمات ماساژی که توسط ماساژورهای حرفه ای ارائه می شود استفاده کنید. هر زمان وقت برای انجام ورزش داشتید، سری به باشگاه مجهز هتل زده و از وسیله های آن تحت نظر مربی خصوصی استفاده کنید. هتل دارای سونا و حمام بخار هم هست. تورهای پیاده روی و کرایه دوچرخه دیگر خدمات سرگرمی هتلند.

رستوران هتل


هتل جی ال کی هر روز صبح صبحانه ای مقوی را به صورت بوفه در اختیار مهمانانش می گذارد و در صورت تمایل می توانید سری به کافه گاردن هتل با فضای سرسبزش بزنید و یا در لابی بار هتل گلویی تازه کنید.

فاصله هتل جی‌ ال‌ کی پریمیر سی منشن سوئیتس اند اسپا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مسجد آبی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان سلطان احمد: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است