search
menu

هتل GLK PREMIER Regency Suites and Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GLK PREMIER Regency Suites & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل GLK PREMIER Regency Suites & Spa


هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا در قلب استانبول بین اروپا و آسیا، در منطقه سلطان احمد واقع شده‌است و به جاذبه‌های تاریخی و مشهور شهر استانبول بسیار نزدیک است. شهر استانبول هر ساله به خاطر جاذبه‌های تاریخی، سواحل و مراکز خرید کم نظیر و فوق‌العاده اش، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. هتل چهار ستاره پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا، عمارتی چشم‌گیر است که در سال 1905 ساخته شده است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی تنها حدود ۱ ساعت با ماشین فاصله دارد. درست در نزدکی هتل لوکس ریجنسی سوئیتس اند اسپا، مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول قرار دارد که اثری به جا مانده از امپراتوری بیزانس است، از بزرگ ترین و باشکوه ترین کلیساهای دوران گذشته بود و یکی از پربازدید ترین جاذبه های استانبول است.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا


هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی خدمات و امکاناتی با کیفیت را آرائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده و بی‌دغدغه داشته باشند. امکانات هتل پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا شامل مواردی است از جمله آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، سونا، باشگاه ورزشی، سالن آرایش و زیبایی، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل GLK PREMIER Regency Suites & Spa ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، خدمات اتاق، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، تبدیل ارز، خدمات دربانی، امکان اجاره خودرو، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، فروش بلیط جاذبه‌ها کنسرت‌ها و نمایش‌ها و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل مجلل هتل پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به چندین زبان خارجی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


تعداد ۱۶ اتاق متنوع با طراحی و دکوراسیونی گیرا و شیک در هتل پریمیر ریجنسی وجود دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های سوپریور با یک تخت دو نفره بزرگ، سوئیت‌های لوکس با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت تویین و دو مبل تخت‌خواب شو، سوئیت‌های خانوادگی با یک تخت دو نفره بزرگ و دو مبل تخت‌خواب شو، سوئیت‌های اکسکیوتیو با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت تویین و دو مبل تخت‌خواب شو، اتاق‌های دارای بالکن با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت تویین و دو مبل تخت‌خواب شو که نمایی چشم‌نواز از دریای مرمره دارند و سوئیت‌های متصل با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت تویین و دو مبل تخت‌خواب شو. قابل ذکر است که سوئیت مخصوص عروس و داماد هم در هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی امکان رزرو دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبای هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. تجهیزات هتل GLK PREMIER Regency Suites & Spa شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تنوع در سفر خود و تفریح به بخش اسپا، ماساژ، سونا و حمام هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا بروید و لحظاتی دلچسب و گوارا را تجربه کنید و خستگی‌های جسمی و روحی خود را فراموش کنید. علاقه‌مندان به ورزش هم می‌توانند در باشگاه ورزشی ساعاتی را به توجه به تندرستی خود اختصاص دهند. همچنین هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی تورهای پیاده‌روی، شادی تور و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و کلاس‌های آشپزی برگزار می‌کند.

رستوران هتل


یک رستوران و کافی‌شاپ در داخل هتل GLK PREMIER Regency Suites & Spa قرار دارد و یک رستوران هم در پشت‌بام و در فضای باز که چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا از شهر دارد و می‌توانید در فضایی دلنشین و دنج خوراک‌های لذیذی را میل کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل جی ال کی پریمیر ریجنسی سوئیتس اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است