search
menu

هتل Glens Palas Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Glens Palas Istanbul
امکانات هتل گلنز پالاس استانبول
خدمات هتل گلنز پالاس استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل گلنز پالاس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Glens Palas Istanbul


هتل گلنز پالاس استانبول یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر استانبول است و اگر قصد سفری لوکس و متفاوت را در استانبول دارید این هتل یکی از بهترین گزینه‌های اقامت خواهد بود. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و منظره فوق العاده زیبایی رو به دریا مرمره دارد که لذت سفر را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. مراکز خرید و مغازه‌های بسیار متنوعی در اطراف این هتل قرار دارند و اگر قصد خرید در استانبول را داشته باشید نیز این هتل گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود. علاوه بر آن هتل به اماکن تاریخی و معروف شهر مانند برج گالاتا، کاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و… نزدیک است و مهمانان هتل می‌توانند به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در هتل Glens Palas Istanbul اقامت داشته باشید و سفری رویایی و به یادماندنی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل گلنز پالاس استانبول


ساختمان و طراحی داخلی هتل گلنز پالاس استانبول فوق العاده لوکس و زیبا است و بدون شک مهمانان می‌توانند اقامتی رویایی را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای یک رستوران زیبا با فضایی کاملا شیک و مدرن است و طعم غذاهای شگفت‌انگیز آن مسافران را برای بازگشت دوباره به این هتل ترغیب می‌کند. تراس موجود در هتل یکی از بهترین محل‌های استراحت و وقت گذرانی را برای مهمانان فراهم کرده است که منظره بسیار باشکوه و وصف ناپذیری از شهر استانبول و ساحل دریای مرمره را پیشکش نگاه مسافران می‌کند. یک باشگاه تناسب اندام با تجهیزات کامل نیز در این هتل قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌سازد تا با تجربه حس خوب ورزش کردن در هتل سفری دلپذیرتر و متفاوت‌تر را برای خود رغم بزنند.
هتل دارای امکانات ویژه معلولین نیز است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در هتل Glens Palas Istanbul می‌توان به اتاق‌های ضد حساسیت، اینترنت رایگان، قهوه خانه در محل، اتاق‌های عایق صدا و… اشاره کرد.

خدمات هتل گلنز پالاس استانبول


خدماتی که در هتل گلنز پالاس استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع و گوناگون هستند و در کنار امکانات رفاهی موجود در این هتل اقامتی راحت و دوست داشتنی را به مهمانان هدیه می‌کنند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. کارکنان این هتل رفتار بسیار صمیمی و دوستانه‌ای با مسافران دارند و از همین جهت مهمانان می‌توانند احساس راحتی کامل را در هتل تجربه کنند.
پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی با زبان انگلیسی نیز با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات تبدیل ارز هتل امکان تبدیل ارز در محل را بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده برای مهمانان فراهم می‌کند. از خدمات ویژه این هتل می‌توان به نگهداری از کودکان اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت مراقبت از کودکانشان در طول مسافرت آسوده می‌کند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، سرویس دربان، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و… از دیگر خدمات موجود در Glens Palas Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


فضای بزرگ و زیبا و دکوراسیون شیک و مجلل واحدهای اقامتی هتل گلنز پالاس استانبول بدون شک هر سلیقه‌ای را راضی و خشنود می‌کند. این مجموعه دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد کینگ، اتاق لوکس کینگ، اتاق دونفره لوکس، اتاق لوکس با منظره تنگه بسفر و اتاق تراس با منظره تنگه بسفر اشاره کرد. امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی هتل Glens Palas Istanbul به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتو کشی، کاناپه، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله هتل گلنز پالاس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است