search
menu

هتل Gh Suites Taxim Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gh Suites Taxim Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gh Suites Taxim Hotel


هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول، هتلی ۳ ستاره در ۵۰۰ متری میدان تکسیم و خیابان استقلال بوده که از خیابان های مشهور استانبول است و در قلب شهر استانبول قرار دارد. برای مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر و حس نبض شب های استانبول می خرند، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هتل فاصله بسیار کوتاهی تا جاذبه‌های استانبول ازجمله موزه مادام توسو، کاخ دلمه باغچه استانبول، مسجد اورتاکوی و .... دارد و مهمانان بدون طی مسافت های طولانی، در کمترین زمان می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی نیز برای مهمانان امکان پذیر است.
یکی از جذاب‌ترین کارهایی که گردشگران در سفر به استانبول باید انجام دهند، امتحان غذاهای خیابانی استانبول است که در دنیا بی‌نظیرند. مطمئنا با یک بار امتحان از غذاهای ترکی عاشقشان می‌شوید. نوش جان کردن غذا در کنار ساحل یا در یکی از پارک های استانبول لذت بخش‌تر هم می‌شود. استانبول گردی همراه با اقامت راحت و دل‌نشین در هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول میسر می‌شود. کارکنان هتل Gh Suites Taxim Hotel زحمتکش، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول


در هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، روزنامه، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول به چندین زبان ازجمله زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی، اسپانیایی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق های هتل


اتاق های گوناگون و مهمان پسند مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، سوئیت عروس، سینگل، دبل و تریپل اکونومی و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن است و فضای دنج و آرامش بخشی دارند. اسباب و اثاثیه اتاق ها نیز زیبا و مطلوب هستند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول از ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند صبح خود را با صرف صبحانه خوشمزه و کامل در رستوران هتل آغاز کنند. صبحانه هتل به صورت بوفه ای سرو شده و شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. همچنین، انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها در بار نوشیدنی جات هتل سرو می‌شوند.

فاصله هتل جی اچ سوئیتز تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۳٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است