search
menu

هتل Georges Hotel Galata Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Georges Hotel Galata Istanbul
معرفی هتل جورجس گالاتا استانبول
انواع اتاق‌ و امکانات موجود در اتاق‌ها
سایر امکانات هتل
فاصله هتل جورجس گالاتا استانبول تا اماکن مهم و جاذبه‌های گردشگری شهر:

درباره هتل Georges Hotel Galata Istanbul


اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول را دارید، ما قصد داریم تا یکی از بهترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی نماییم. هتل جورجس گالاتا استانبول یک هتل ۴ ستاره در کشور ترکیه و شهر استانبول است. امکانات و خدمات فوق العاده در محیطی شیک و مجلل برای پذیرایی از گردشگران و توریست‌های شهر استانبول در Georges Hotel Galata تدارک و فراهم شده است. کارمندان و کارکنان هتل جورجس گالاتا استانبول در قالب یک تیم دست در دست هم داده‌اند تا لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای گردشگران ترکیه و شهر استانبول رقم بزنند.

معرفی هتل جورجس گالاتا استانبول


هتل جورجس گالاتا استانبول در واقع یک ساختمان تاریخی و قدیمی است که در شهر بزرگ و جذاب استانبول واقع شده است. یکی از ویژگی‌های مهم در مورد هتل جورجس گالاتا استانبول نزدیک بودن به اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استانبول است. شما می‌توانید براحتی و با طی کردن مسافتی خیلی کم به همه جاذبه‌ها و مراکز تفریحی استانبول بزرگ دسترسی داشته باشید. رستوران هتل جورجس گالاتا استانبول که در پشت بام هتل قرار گرفته است، با چشم‌اندازی زیبا از تنگه بسفر و شاخ طلایی زیبایی های هتل را دوچندان کرده است. صبحانه روزانه در تراس پشت بام با چشم انداز بسفر و شبه جزیره تاریخی سرو می‌شود. شما می‌توانید همزمان با صرف غذای خود از منظره خارق‌العاده اطراف هتل جورجس گالاتا هم لذت ببرید. همچنین انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه در رستوران هتل Georges Hotel Galata سرو می‌شود.

انواع اتاق‌ و امکانات موجود در اتاق‌ها


هتل شیک و مجلل جورجس گالاتا استانبول، اتاق‌های بسیار جذاب و قابل توجهی را برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم کرده است. اتاق‌های مهمان با بالکن‌های بزرگ، چشم اندازهای خیره کننده و خدمات شخصی همگی در انتظار مهمانان هستند تا آسایش و راحتی را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورند. اتاق‌ها در هتل جورجس گالاتا استانبول به اتاق دوتخته لوکس با بالکن و منظره دریا در طبقه بالا دارای تخت پادشاه، اتاق دوتخته لوکس با تخت پادشاه، اتاق دلوکس لوکس با بالکن و نمای باغ، اتاق پانوراما با منظره دریا با بالکن طبقه بالا، سوئیت با وان طبقه بالا، سوئیت باغ و اتاق دو نفره لوکس با بالکن و نمای باغ دو تخت دوقلو تقسیم بندی شده‌اند. حمام مرمری با دوش باران، کف پارکت و فناوری پیشرفته، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه اسپرسو، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، سشوار، مینی بار با هزینه، روم سرویس، تلفن، آب معدنی رایگان، خدمات خانه‌داری و نظافت روزانه، سرویس خواب فوق العاده راحت و استاندارد این موارد تنها بخشی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل جGeorges Hotel Galata هستند.

سایر امکانات هتل


همانطور که اشاره کردیم امکانات و تجهیزات بسیار متنوعی برای خلق لحظات خاطره‌انگیز برای گردشگران و توریست‌های شهر استانبول در هتل Georges Hotel Galata تدارک دیده شده است که از این میان می‌توان به: پارکینگ خصوصی در این نزدیکی هتل، اینترنت پرسرعت رایگان، تورهای پیاده روی استانبول، صندلی¬های پذیرایی در محیط باز، حمل و نقل فرودگاه، ماساژ، کافی شاپ، رستوران، قهوه فوری رایگان، چای رایگان، نوشیدنی مخصوص خوش‌آمدگویی، تاکسی سرویس، امنیت ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، تبدیل ارز، خشکشویی و سرویس اتو اشاره کرد.
شما می‌توانید عصرها در پشت بام هتل جورجس گالاتا استانبول از تماشای غروب آفتاب همراه با نوشیدن انواع کوکتل ها و آبمیوه‌های سنتی استانبول لذت ببرید و سفر خاطره انگیزی را در کنار عزیزان خود تجربه نمایید.

فاصله هتل جورجس گالاتا استانبول تا اماکن مهم و جاذبه‌های گردشگری شهر:


فاصله هتل تا بازار بزرگ ایاصوفیه استانبول: ۲۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۰۰ متر
فاصله تا میدان تونل استانبول: تقریبا ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله تا تنگه بسفر استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان تقسیم استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است