search
menu

هتل Genius Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Genius Hotel Istanbul
امکانات هتل جنیوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل Genius استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Genius Hotel Istanbul


هتل جنیوس استانبول، یک هتل ۵ ستاره است که در منطقه مارمارا استانبول واقع شده است. از ویژگی های مهم این هتل می‌توان به نزدیکی آن به اماکن مهم شهر و همچنین جاهای دیدنی استانبول همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و مراکز خرید نظیر بازار بزرگ و بازار مصر اشاره کرد. هتل جنیوس استانبول در فاصله ۴۳ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۷ کیلومتری از فرودگاه صبیحه گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی به مهمانان ارائه می دهد. هتل زیبای جنیوس یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را در دل شهر برای مسافرانی رقم خواهد زد که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر پرجاذبه سفر کرده اند.

امکانات هتل جنیوس استانبول


هتل Genius امکانات بسیارعالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از آن جمله می توان به وای فای رایگان و بلیط جاذبه ها یا نمایشگاه ها با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. این هتل دارای سالن بار و رستورانی است که انواع شکلات یا کلوچه، انواع میوه ها و آب معدنی با دریافت هزینه اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. درهتل جنیوس خدمات ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب با دریافت هزینه اضافی در دسترس است. همچنین خدماتی از قبیل تحویل و تخلیه فرودگاهی و نیز بلیط های حمل و نقل عمومی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. سایر خدماتی که در این هتل در دسترس است شامل انبار چمدان، خدمات بلیط، میز تور، خدمات دربان، ورود و خروج سریع و امکان تبدیل ارز است.
از جمله خدمات نظافتی که هتل برای مهمانان ارائه می‌دهد می‌توان به پرس شلوار، واکس زنی، سرویس اتو و خشکشویی اشاره کرد که تمام این خدمات با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. همچنین در این هتل نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود. خدمات فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در داخل و خارج هتل، حسگر دود، هشدار امنیتی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات از جمله خدمات امنیتی است که این هتل برای مسافران فراهم کرده است. خدمات کرایه ماشین، امکانات اتاق VIP و همینطور ارائه روزنامه با هزینه اضافی از دیگر خدمات موجود در این هتل است. در این هتل ناهار بسته بندی شده نیز در دسترس است. هتل فاقد امکاناتی نظیر پارکینگ و استخر است. در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل مجاز است اما ممکن است هزینه هایی دریافت شود. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق های هتل


این هتل دارای انواع مختلف اتاق شامل اتاق سوپریور دوبل، اتاق خانوادگی، اتاق تریپل دولوکس، اتاق اکونومی دوبل (طبقه زیرزمین)، اتاق کوئین با بالکن و اتاق کینگ با چشم انداز رو به دریا است که منظره بی نظیری را ارائه می‌دهد. در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل Genius با دکوراسیون زیبا که همه آنها با سلیقه مبله شده اند دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای، کمد لباس و کتری برقی هستند. اتاق های هتل همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. هر اتاق‌‌ دارای حمام اختصاصی بوده و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، ملحفه و توالت فرنگی هستند. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل Genius استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸۵۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است