search
menu

هتل Garlon Residence Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Garlon Residence Istanbul
امکانات کلی هتل گارلون رزیدنس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان گارلون رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Garlon Residence Istanbul


هتل گارلون رزیدنس استانبول یکی از هتل‌های ۲ ستاره است که در منطقه تکسیم، در مجاورت خیابان سنگ فرش استقلال قرار دارد و با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید به کاخ دلمه باغچه برسید. با ماشین ۱۰ دقیقه تا موزه‌های عالی باستان شناسی استانبول فاصله دارید. این مکان در مرکز استانبول واقع شده است و دسترسی سریع به کلیسای Surp Ohan Armenian Voskiperan دارد. کاخ و موزه بزرگ توپکاپی در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد. این ملک در منطقه ای واقع شده است که به دلیل کافه مادو مشهور است. منطقه باستانی سلطان احمد نیز فقط چند دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل آپارتمان ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه زیرزمینی تکسیم و ۵۰ متر تا ایستگاه اتوبوس tarlabasi فاصله دارد. نزیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در ۴۱ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول می‌توانید با اقامت در هتل Garlon Residence Istanbul سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل گارلون رزیدنس استانبول


این هتل آپارتمان برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پارکینگ رایگان، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها، شاتل فرودگاهی، خدمات بیدار باش و انبار چمدان را ارائه می‌دهد. خدمات اجاره ماشین در آپارتمان موجود است. برای امنیت بیشتر به هنگام تفریح و گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است. برای دسترسی به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل آپارتمان گارلون رزیدنس استانبول دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدمات خانه‌ داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار هتل مجهز به سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق و کپسول آتش نشانی است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. در صورت نیاز تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده هتل Garlon Residence Istanbul به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید اتاقتان را رزرو کنید. تخلیه اتاق از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Garlon Residence Istanbul عبارتند از: آپارتمان تک خوابه، آپارتمان استودیو و آپارتمان سه خوابه. هر واحد دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، یخچال و مایکروویو است. برای تهیه قهوه و چای می‌توانید از امکانات موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. همچنین اتاق‌ها دارای صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، وسایل اتوکشی، میز تحریر، آباژور، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و نشیمن با مبل است. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. ملحفه و بالش‌های ضد حساسیت برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است. در هر واحد هتل گارلون رزیدنس استانبول حمام خصوصی مجهز به دوش به همراه دمپایی، حوله، سشوار و لوازم آرایشی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


هتل آپارتمان گارلون رزیدنس استانبول فاقد رستوران است. رستوران دسر Inci Pastahanesi در حدود ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

فاصله هتل آپارتمان گارلون رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است