search
menu

هتل GANJ Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره GANJ Hotel
امکانات هتل گنج استانبول
خدمات هتل گنج استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گنج استانبول

درباره GANJ Hotel


هتل گنج استانبول یکی از اقتصادی‌ترین و کم هزینه‌ترین هتل‌هایی است که شما می‌توانید برای سفر به شهر استانبول انتخاب کنید. با اینکه ساختمان هتل قدیمی است اما محیط دنج و زیبایی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. موقعیت مکانی هتل فوق العاده است و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن معروف و جذاب شهر استانبول دسترسی داشته باشید. هتل تا میدان تکسیم تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بتوانند بدون رفت و آمدهای خسته کننده و نگرانی از تلف شدن وقت، هر زمان که تمایل داشته باشند در این میدان قدم بزنند و ساعت‌ها از تماشای زیبایی‌های خیره کننده آن لذت ببرند. علاوه بر آن اماکن تاریخی و بسیار مشهور دیگری نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در GANJ Hotel اقامت داشته باشید و سفری زیبا را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل گنج استانبول


در محوطه هتل یک باغ سرسبز و زیبا قرار گرفته که بهترین محل را برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کند. مواد غذایی که در وعده صبحانه برای مهمانان سرو می‌شوند تازه و متنوع هستند و صرف صبحانه در این هتل برای مسافران تجربه خوشایندی خواهد بود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی و بین المللی فراوانی وجود دارند که با تنوع غذاهایی که دارند می‌توانند هر سلیقه‌ای را خشنود کنند. هتل مجهز به وای فای است و مهمانان می‌توانند در سراسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل دارای اتاق‌های غیر سیگاری نیز است و مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند این اتاق‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند. از دیگر امکانات موجود در GANJ Hotel می‌توان به پارکینگ، تراس، امکانات باربیکیو، مبلمان در فضای باز و… اشاره کرد.

خدمات هتل گنج استانبول


از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل گنج استانبول می‌توان به اقتصادی بودن و هزینه‌های پایین آن اشاره کرد که با توجه به موقعیت مکانی هتل و امکانات و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهد بسیار مقرون به صرفه هستند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی و انگلیسی به زبان فارسی نیز مسلط هستند و این مسئله برای مهمانان ایرانی بسیار جذاب خواهد بود. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. برگزاری تورهای پیاده روی و اجرای موسیقی زنده از جمله خدمات محبوب این هتل هستند که برای گذراندن اوقات فراغت مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند.
قهوه خانه موجود در هتل محل مناسبی را برای استراحت مسافران فراهم می‌کند. شبکه‌های تلویزیونی، کتاب و موسیقی مخصوص کودکان نیز در این هتل وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای سرگرم کردن فرزندان خود در طول اقامت از آن‌ها بهره‌مند شوند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، ارائه روزنامه، ارائه بلیط‌های حمل و نقل عمومی، سرویس اتاق و… از دیگر خدمات موجود در GANJ Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل گنج استانبول وجود دارند که محیطی آرام و امن را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق لوکس، اتاق چهار تخته با تراس، اتاق چهار تخته با بالکن، اتاق استودیو، اتاق دونفره با بالکن و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکاناتی که در واحدهای اقامتی GANJ Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، پشه بند، میز تحریر، کمد لباس، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گنج استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است