search
menu

هتل G-Han Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل G-Han Hotel Istanbul
امکانات هتل جی هان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل جی هان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل G-Han Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره جی هان در منطقه کادیکوی استانبول واقع شده است. یکی از ویژگی های این هتل که همواره مورد توجه بوده است، دسترسی آسان به اماکن مهم شهر مانند کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول و آب انبار باسیلیکا است. هتل جی هان در فاصله ۶۱ کیلومتری از فرودگاه بین المللی استانبول و ۳۵ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای G-Han Hotel Istanbul یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل جی هان استانبول


هتل زیبای جی هان در فضای بیرونی دارای باغ، تراس و مبلمان فضای باز است که یک فضای بی نظیر برای استراحت و تفریح مهمانان فراهم کرده است. از امکانات و خدماتی که هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان به Wi-Fi رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس ایاب و ذهاب و خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی، خدمات فکس و فتوکپی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. علاوه بر آن خدمات دربان، میز تور، خدمات تبدیل ارز و ورود و خروج سریع، امکانات اتاق VIP، ناهارهای بسته بندی شده و نیز خدمات سرگرمی مانند شبکه های تلویزیونی کودکان در این هتل در دسترس است. خدمات نظافتی از قبیل سرویس اتوکشی، خشکشویی و لباسشویی با دریافت هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود. نظافت نیز به صورت روزانه انجام می‌شود. هتل دارای خدمات امنیتی از قبیل کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته، حسگر دود، هشدارامنیتی و نگهبانی ۲۴ ساعته است.
هتل G-Han Hotel Istanbul دارای سالن بار و نیز رستوران است و انواع غذاهای مختلف را ارائه می‌دهد. همچنین بطری آب و انواع میوه ها با هزینه اضافی و انواع ساندویچ در این هتل در دسترس مهمانان است و میهمانان می‌توانند در میان وعده نوشیدنی بنوشند. همچنین صبحانه à la carte هر روز در هتل در دسترس است. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در هتل ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. هتل فاقد امکاناتی از قبیل پارکینگ و استخر است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، فارسی، روسی و ترکی مسلط هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل جی هان انواع اتاق های مختلف را ارائه می‌دهد که عبارتند از اتاق استاندارد تک نفره، سوئیت، سوئیت کینگ، اتاق دو نفره Budget، اتاق دوبل استاندارد و سوئیتJunior با تراس که مهمانان در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود می‌توانند رزرو کرده و در آن اقامت داشته باشند. برخی از اتاق ها دارای تراس است که منظره بی نظیری را ارائه می دهد و زیبایی اتاق ها را چند برابر کرده است. اتاق‌های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا و مبله دارای نشیمن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، تلفن، کمد و میز کار است. اتاق های هتل G-Han Hotel Istanbul بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. تمام اتاق‌‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

فاصله هتل جی هان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تجاری ناتیلوس : ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا سه شنبه بازار : ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل جاده بستان : ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر : ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است