search
menu

هتل Fors Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fors Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل فورس استانبول
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فورس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fors Hotel Istanbul


هتل فورس استانبول، یک هتل ۳ ستاره در منطقه فاتح، شهر قدیمی سلطان احمد استانبول است و برای مهمانانی که دنبال یک هتل مقرون به صرفه با امکانات مناسب در استانبول هستند، گزینه مناسبی محسوب می شود. هتل Fors Hotel ترکیبی از اتمسفر تاریخی و مدرن استانبول است و با موقعیت مکانی مرکزی اش فاصله بسیار کمی تا جاذبه های مهم و معروف شهر از جمله مسجد آبی سلطان احمد، موزه باستان شناسی، موزه ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول دارد. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی و گردشگری با پای پیاده میسر است و این یکی از بهترین مزایای اقامت در هتل به حساب می آید. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول می خرند، می توانند اقامتی راحت و دلنشین در این هتل کوچک اما زیبا داشته باشند. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مهمان نواز هستند و تمام سعی خود را می کنند تا مهمانان از اقامتشان رضایت خاطر داشته باشند.

امکانات کلی هتل فورس استانبول


در هتل فورس استانبول اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در اختیار مهمانان قرار داده می شود. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر کرده اند، می توانند ماشینشان را در خیابان مقابل هتل پارک کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی کوچک هتل واقع شده و به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای مهمانان است. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، تبدیل ارز، تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاذبه های دیدنی، خدمت کانسیرج، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق، ترانسفر فرودگاهی و کرایه خودرو به پذیرش هتل مراجعه کنند. در لابی هتل نیز جهت آسایش و راحتی مهمانان امکاناتی چون میز و مبلمان، فضای مخصوص استعمال سیگار و اتاق چمدان فراهم گشته اند.
از روف تراس هتل، بسیاری از جاهای دیدنی استانبول و منظره چشم نواز دریا مشاهده می شوند و چشم انداز بسیار زیبایی ارائه می دهند. در فصل تابستان با گرم شدن هوا میز و صندلی ها در تراس چیده می شوند و مهمانان می توانند کنار منظره بسیار زیبای شهر استانبول از نوشیدن یک فنجان چایی یا خوردن یک وعده غذایی لذت ببرند.
کارکنان هتل فورس استانبول افراد مجرب و با حوصله هستند و به خوبی از مهمانان پذیرایی می کنند. همچنین، به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط هستند و می توانند به زبان بین المللی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند. مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
در این هتل کوچک و ۳ ستاره امکاناتی که برای مهمانان در نظر گرفته شده اند، نسبت به محیط هتل کاملا معقول و مناسب هستند. موقعیت مکانی هتل که به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است، امتیاز مثبت بزرگی برای هتل به حساب می آید. مهمانان می توانند در کلاس یا تورهای آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنند و فرهنگ مردم ترکیه و تاریخ استانبول را یاد بگیرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل فورس استانبول همه روزه صبحانه در ساعات معین به صورت بوفه ای به مهمانان سرو می شود. در این رستوران صبحانه سرد و گرم همیشه موجود است. همچنین، رستوران در وعده شام و چای عصرانه باز بوده و فعالیت می کند. نوشیدنی های بار رستوران نیز در تراس لذت دیگری دارند.

اتاق های هتل


در هتل فورس استانبول اتاق ها کوچک اما کاربردی هستند. مهمانان می توانند در این هتل با توجه به نیازشان اتاق های دوبل، تریپل و بزرگ یک یا چند تخته رزرو کنند. اتاق های هتل امنیت خوبی دارند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


نظافت اتاق های هتل رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و سطوح اشیاء رعایت و اعمال می شوند. داخل اتاق ها امکانات رفاهی نظیر تخت، میز، آینه، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، چای/ قهوه ساز، کمد، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، حوله و سشوار وجود دارند.

فاصله هتل فورس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سوکولو محمد پاشا: ۴۰۰ متر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است