search
menu

هتل Favori Nisantasi Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Favori Nisantasi Istanbul
امکانات کلی هتل فاوری نیشان تاشی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فاوری نیشان تاشی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Favori Nisantasi Istanbul


هتل فاوری نیشان تاشی استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجهز استانبول است که در منطقه نیشان تاشی، یکی از مرکزی ترین مناطق مسکونی و تجاری استانبول، واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی، دسترسی به بزرگترین جاذبه های شهر از جمله کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا و بسیاری از فروشگاه های لوکس با برند های جهانی را فراهم می کند. ایستگاه مترو Osmanbey فقط ۵ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که ۱۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد و فرودگاه استانبول تقریبا ۴۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل Favori Nisantasi مکانی ایده آل برای اقامت مسافرانی است که به دنبال جذابیت و راحتی در استانبول هستند.

امکانات کلی هتل فاوری نیشان تاشی استانبول


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل فاوری نیشان تاشی اقامت دلپذیری را برای میهمانان تضمین می کند. برخی از امکانات هتل عبارتند از: Wi-Fi رایگان در فضاهای عمومی و اتاق ها، میز پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق کنفرانس، انبار چمدان، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتاق و شاتل فرودگاهی. هتل دارای یک سالن آرامش و یک سالن بدن سازی است که به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در ابتدای روز به شما کمک کند تا انرژی خود را تأمین کنید. یک مرکز اسپای مجهز و سونا در این هتل وجود دارد که آرامش و رفاه بیشتری را برای میهمانان به ارمغان می آورد. برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور وجود دارد. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی با هزینه اضافی انجام می گیرد. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. کشیدن سیگار در هتل ممنوع است به همین دلیل مکان هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود.
کارکنان مجرب هتل با رفتار محترمانه خود و تسلط به زبان های عربی، انگلیسی، روسی، رومانیایی و ترکی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. صبحانه بوفه ای مفصل نیز در دسترس است و شروع یک روز عالی را تضمین می کند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها فراهم شده است.

امکانات تفریحی هتل


علاقمندان به ورزش و حفظ تناسب اندام می توانند به مرکز تناسب اندام هتل فاوری نیشان تاشی مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنند. همچنین بعد از یک روز سخت برای آرام شدن می توانید به مرکز اسپا، سونا و اتاق بخار بروید و خستگی از تن بیرون کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل فاوری نیشان تاشی عبارتند از: سوئیت لوکس با حمام آبگرم، اتاق دلوکس دونفره یا دو تخته، اتاق استاندارد دو نفره، سوئیت خانوادگی با حمام آبگرم، اتاق خانوادگی کلاسیک، اتاق دونفره استاندارد با ترانسفر فرودگاهی رایگان، اتاق دونفره یا یک نفره اقتصادی. اتاق ها دارای تخت، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تلفن هستند. بعضی از اتاق ها دارای حمام اختصاصی با وان آبگرم نیز هستند. در بعضی از واحدها برای راحتی شما یک مکان نشیمن تعبیه شده است. همچنین در اتاق ها تجهیزات تهیه قهوه یا چای پیدا خواهید کرد. برای راحتی شما لوازم آرایشی رایگان، دمپایی، حوله و سشوار نیز وجود دارد. برخی از اتاق ها دارای بالکن است که می توانید در آن به استراحت بپردازید.

فاصله هتل فاوری نیشان تاشی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است