search
menu

هتل Eternity Boutique Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eternity Boutique Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اترنیتی بوتیک استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اترنیتی بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Eternity Boutique Hotel Istanbul


هتل اترنیتی بوتیک در مرکز منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل مدرن و چهار ستاره با چشم انداز پانورامای بسیار زیبایی از تنگه بسفر و اتاق هایی با طراحی هایی عالی از میهمانان سراسر جهان استقبال می کند. فرقی ندارد به قصد تفریح یا به قصد کار با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می شوید، مطمئن باشید با رزرو این هتل می توانید اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنید. هتل اترنیتی بوتیک با فاصله ای حدودا ۲۰۰ متری از مسجد و موزه ایاصوفیه طرفداران زیادی در میان گردشگران استانبول دارد. کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد در فاصله ۵ دقیقه ای از این هتل قرار دارند. برخی از امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل اترنیتی بوتیک استانبول


در سراسر هتل می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران سراسر جهان هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. پارکینگ این مجموعه در محلی نزدیک به هتل واقع شده است که شامل هزینه جداگانه بوده ولی استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی هتل اترنیتی بوتیک می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و خدمات مربوط به باربری بهره مند شوید. امکاناتی نظیر خشکشویی، اتو و واکس نیز جزو امکانات ارائه شده به میهمانان هستند. اگر جزو مسافرانی باشید که به قصد تجارت عازم استانبول می شوید، با اقامت در این هتل می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. پرسنل هتل Eternity Boutique Hotel Istanbul بسیار مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان های یونانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. بی شک، اقامت در هتل اترنیتی بوتیک یکی از بهترین انتخاب های مسافران در هنگام اقامت در استانبول خواهد بود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


دکوراسیون داخلی این هتل و اتاق هایی با اسباب و وسایل چوبی و حمام های شیشه ای مورد توجه مسافران قرار می گیرد. برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده و چشم اندازی رو به بسفر و دریای مرمره دارند. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و در همه اتاق ها راحتی و آسایش را در آخرین درجه تجربه خواهید کرد. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل کامفورت، اتاق دوبل لاکچری، اتاق دوبل دلوکس و اتاق تریپل دلوکس. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Eternity Boutique Hotel Istanbul می توانید به محل مشخص شده و دور از اتاق ها مراجعه کنید. امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این هتل عبارتند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، میزکار، تلویزیون و تلفن و کمدلباس.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی به صورت سلف سرویس و منویی ارائه می شود. انواع نوشیدنی های خوشمزه هم در بار لابی سرو می شوند.

فاصله هتل اترنیتی بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است