search
menu

هتل Esans Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Esans Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اسانس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق های و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسانس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Esans Hotel Istanbul


هتل اسانس یکی از هتل های سنتی در منطقه سلطان احمد شهر استانبول است که در میان گردشگران شهرت دارد. بنای این هتل ۳ ستاره مربوط به قرن ۱۹ بوده واز جنس چوب و به سبک عثمانی ساخته شده است. از تراس این هتل می توانید چشم انداز بی نظیری از مسجد و موزه ایاصوفیه و دریای مرمره را تماشا کنید. برای دسترسی به مسجد ایاصوفیه حدودا ۳ دقیقه پیاده روی دارید، همچنین فاصله این هتل تا کاخ توپقاپی نیز حدودا ۳۰۰ متر است. موقعیت جغرافیایی این هتل یکی از مکان های دوست داشتنی برای مسافران شهر استانبول است. توجه داشته باشید که دسترسی به فرودگاه شهر استانبول از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا امکان پذیر است. از امکانات مشهور هتل زیبای Esans Hotel Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و روم سرویس و چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اسانس استانبول


در فضای بیرونی این هتل مبلمان زیبایی چیده شده اند، همچنین در تراس های اتاق ها می توانید آفتاب بگیرید و لحظات خوشی را تجربه کنید. در لابی هتل اسانس نیز بلیط های جاذبه های گردشگری با هزینه مجزا ارائه می شوند. لازم به ذکر است که این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به میهمانان نمی دهد. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محل مخصوصی به عنوان پارکینگ اختصاصی با هزینه جداگانه دایر است و استفاده از این هتل نیاز به رزرو قبلی ندارد. لابی هتل اسانس شامل اتاق چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته و تبدیل ارز است. خدمات دیگری نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز شامل هزینه جداگانه هستند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل Esans Hotel Istanbul در فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی تلاش می کنند و این پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اگر به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنید، با خیال راحت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در بخش بیزینس این هتل برگزار کنید. علاوه بر موارد اشاره شده، برای آن دسته از مسافرانی که علاقه مند به گشت و گذار در سطح شهر هستند، در هتل اسانس استانبول امکان کرایه اتومبیل فراهم گشته است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم کننده در این هتل می توان به کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و ماهی گیری اشاره کرد که استفاده از هرکدام شامل هزینه جداگانه است. برای سرگرم کردن کودکان نیز شبکه های تلویزیونی وجود دارد و کودکان برای ساعت ها می توانند در مقابل تلویزیون نشسته و سرگرم شوند تا بزرگسالان نیز با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

اتاق های و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل اسانس دارای دکوراسیونی بی نظیر با وسایل چوبی است. برخی از اتاق ها دارای چشم انداز رویایی رو به تنگه بسفر دارند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق تریپل، اتاق خانواده برای چهارنفر، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل استاندارد با پکیج رمانتیک و اتاق دوبل کامفورت. هریک از اتاق های هتل Esans Hotel Istanbul همه روزه به مرتب نظافت می شوند و این اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، آینه قدی، میزکار، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه تختشو، فضای نشیمن هستند. روم سرویس نیز در این هتل دایر است. همچنین توجه داشته باشید که در هیچ یک از اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت بوفه ای همه روزه در رستوران اسانس سرو می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید به رستوران اطراف این هتل سر بزنید و انواع غذاهای خوشمزه سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل اسانس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپقاپی: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است