search
menu

هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul
امکانات کلی هتل اند هاستل ارنلر استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند هاستل ارنلر استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul


هتل اند هاستل ارنلر در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. ایستگاه تراموا Gulhane در ۲۰۰ متری هتل واقع شده است. میهمانان می‌توانند با ده دقیقه پیاده روی به ایستگاه Marmaray Sirkeci که به سمت جنوب استانبول متصل می‌شود، برسند. ایاصوفیه نمادین بیزانسی دارای گنبد سر به فلک کشیده قرن ششمی و موزاییک‌های کمیاب مسیحی است که در نزدیکی این هتل واقع شده است. برخی از بناهای برجسته منطقه عبارتند از کاخ توپکاپی، برج دختر، مسجد آبی و برج گالاتا. موزه مادام توسو استانبول و پیر لوتی تپسی نیز ارزش بازدید دارند. فرودگاه بین المللی استانبول ۴۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen در ۴۷ کیلومتری هتل قرار دارند. خدمات شاتل از هر دو فرودگاه را می‌توان با هزینه اضافی توسط هتل ترتیب داد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul با قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اند هاستل ارنلر استانبول


پذیرش هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای راحتی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. جا به جایی بین طبقات فقط از طریق پله‌ها انجام می‌گیرد بنابراین این هتل نمی‌تواند مکان مناسبی برای اقامت افراد با ناتوانی‌های جسمانی باشد. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید. هتل دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرداخت تسهیلات با کارت‌های بانکی: American Express، Visa، Mastercard، Bankcard امکان پذیر است. از دیگر خدماتی که در هتل اند هاستل ارنلر استانبول ارائه می‌شوند می‌توان به خشکشویی، لباسشویی واتوکشی اشاره کرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۵ سال به طور کامل دریافت می‌شود. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul عبارتند از:
• اتاق سه تخته اکونومی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق یک تخته اکونومی
• اتاق خانوادگی سه تخته
• اتاق خانوادگی چهار تخته
• اتاق دبل اکونومی
• تخت یک نفره در خوابگاه زنانه
همه اتاق‌ها در هتل اند هاستل ارنلر استانبول دارای مبلمان ساده و روتختی رنگارنگ هستند. برخی از اتاق‌ها حمام مشترک دارند. از امکانات داخل اتاق می‌توان به تهویه مطبوع، میز، تخت، کمد، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، میز ناهارخوری، سشوار و وای فای رایگان اشاره کرد. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

رستوران هتل


هتل Erenler HoTel & HosTel Istanbul فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید. استانبول رستوران‌های باربیکیو فراوانی دارد. بنابراین وقتی اینجا هستید، حتماً مکان‌های محبوبی مانند Hatay Medeniyetler Sofrasi Taksim، رستوران Marbella Terrace Cafe، و Gulhane Sark Sofrasi را ببینید که غذاهای عالی سرو می‌کنند.

فاصله هتل اند هاستل ارنلر استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پل شهدای ۱۵ جولای: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است