search
menu

هتل Era Palace Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Era Palace Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ارا پالاس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارا پالاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Era Palace Hotel Istanbul


در منطقه عمرانیه و بخش آسیایی استانبول هتل ۴ ستاره ارا پالاس استانبول قرار دارد که اطرافش را مراکز خرید فراوانی گرفته و تا جاهای دیدنی استانبول نیز کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. به عبارتی اقامت در هتل Era Palace Hotel Istanbul هم فال است هم تماشا! هم به مراکز خرید دسترسی خواهید داشت هم به جاذبه های تاریخی. گذشته از این موقعیت خوب،‌ هتل ارا امکانات و خدمات مناسب و کارکنان خوش برخوردی دارد که اقامت را برای مهمانان خاطره انگیز و آنان را به مهمانان وفادار هتل تبدیل کرده است. به طوری که اگر بار دیگر گذرشان با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر افتاد، حتما ارا پالاس را برای اقامت خود انتخاب خواهند کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ارا پالاس استانبول


هتل ارا پالاس برای راحتی و آسایش مهمانان خود امکانات و خدماتی مانند سیستم تهویه مطبوع، فضای مخصوص سیگار، دستگاه وندینگ نوشیدنی، نهار بسته بندی شده و اتاق هایی بدون سیگار ایجاد کرده است. این هتل برای آسایش و راحتی مهمانانی که با خرید بلیط ارزان استانبول به این شهر سفر کرده و فاقد خودروی شخصی هستند، خدماتی مانند رفت و برگشت فرودگاهی را ارائه می دهد. به جز شاتل فرودگاهی، ارا خدمات کرایه خودرو نیز دارد که با استفاده از آن می توانید به دیگر جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول سر بزنید. مهمانانی هم که دارای خودروی شخصی هستند بد نیست بدانند که هتل پارکینگ نداشته و مجبور خواهند بود اتومبیلشان را در پارکینگ های عمومی اطراف هتل پارک کنند.
مهمانانی که با اهداف کاری به استانبول سفر کرده اند می توانند از سالن جلسات هتل برای برگزاری جلسات خود و یا به عنوان فضایی برای تمرکز بر امور کاری خود استفاده کنند. اگر قصد برگزاری جلسه را دارید حتما باید ظاهری آراسته هم داشته باشید پس بد نیست از خدمات خشک شویی و لباسشویی هتل برای پاکیزگی لباس های خود استفاده کنید.
آسانسور، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تبدیل ارز، اکسپرس چک این/ چک اوت، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، دوربین مداربسته، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با اقامت در هتل ارا پالاس به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


ارا پالاس اتاق های عایق صدایی دارد که مانع ورود سر و صدای بیرون هتل به داخل اتاق شده و در نتیجه مهمانان آرامش کامل را در اتاق های خود تجربه می کنند. اتاق های لارج دابل، اتاق های سوپریور تریپل و اتاق های دلوکس تریپل انواع اتاق های هتل هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های عایق صدای هتل ارا همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکانات مختلفی مانند مینی بار هستند. برای اینکه حوصله مهمانان سر نرود، در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. در هر یک از اتاق ها صندوق اماناتی نیز وجود دارد تا مهمانان وسیله های ارزشمند خود را با خیالی راحت در هتل گذاشته و به گشت و گذار بروند. میز تحریر و اتو دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

رستوران هتل


رستوران ارا تنها برای نوشیدن و میل کردن غذاهای مختلف ایجاد نشده است. مهمانان هتل می توانند حین نوشیدن قهوه ترکی در رستوران لاکارته هتل از تماشای منظره زیبای دریای مرمره و جزایر پرینس هم لذت ببرند. رستوران هتل در صورت درخواست نهار بسته بندی شده هم برای مهمانان آماده خواهند کرد. البته اطراف هتل رستوران هایی نیز هستند که در صورت تمایل می توانید سری به آن ها بزنید.

فاصله هتل ارا پالاس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است