search
menu

هتل Entes Apart Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Entes Apart Istanbul
امکانات کلی هتل انتس آپارت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل انتیس آپارت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Entes Apart Istanbul


هتل انتس آپارت استانبول یک هتل سه ستاره است که در نزدیک میدان تکسیم، در خیابانی باریک که توسط کافه های کوچک و به سبک پاریسی احاطه شده استقرار دارد و اتاق های مجللی را ارائه می دهد. علی رغم موقعیت مرکزی، آپارتمان ها آرام هستند و در یک خیابان کوچک، کنار کلیسای ارتدکس قرار گرفته اند. در خیابان معروف استقلال که در نزدیکی هتل قرار گرفته، انواع رستوران ها، کافه ها و تفریحات شبانه وجود دارد. این مکان شگفت انگیز امکان دسترسی آسان به سواحل شاخ طلایی را با پای پیاده یا با مترو از ایستگاه زیرزمینی تاریخی تکسیم که تنها پنج دقیقه با محل اقامت فاصله دارد، فراهم می کند. از شاخ طلایی می توانید سوار قایق شوید یا فقط از روی پل گالاتا به سمت سلطان احمد، قدیمی ترین قسمت استانبول قدم بزنید. همچنین از ماهی و نان تازه ای را که روی قایق ها پخته شده می توانید میل کنید. موقعیت مرکزی هتل به میهمانان ما اجازه می دهد تا به راحتی به تمام نقاط استانبول با مترو، اتوبوس و کشتی سفر کنند. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان به کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، برج دختر و بازار ادویه جات اشاره کرد. فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول در فاصله ۴۸ کیلومتری هتل Entes Apart Istanbul واقع شده که با تاکسی یا شاتل فرودگاهی به آسانی می توانید خود را به فرودگاه برسانید. با رزرو آنلاین بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول و اقامت در این هتل، سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل انتس آپارت استانبول


هتل آپارتمان انتس دارای یک ساختمان ۵ طبقه و از ۲ آپارتمان در هر طبقه تشکیل شده است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. میز تور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم بیدار باش و انبار چمدان از جمله خدماتی است که در هتل Entes Apart Istanbul ارائه می شود. از دیگر خدمات مشهور هتل می توان به داشتن تراس، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها، اتاق های خانوادگی و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. صندوق امانات، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق نیز برای امنیت بیشتر تعبیه شده است. اجازه آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید. برای تعویض ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. نظافت به طور روزانه در این هتل انجام می گیرد و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مناسب، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون آسان اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل انتس آپارت استانبول دارای اتاق های خانوادگی، آپارتمان استودیو، آپارتمان یک خوابه و اتاق پنت هاوس است. همه آپارتمان ها دارای یک اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه به همراه وسایل آشپزی، حمام کاملاً مجهز با سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اجاق گاز، یخچال، تلفن مستقیم و اینترنت بی سیم هستند. همچنین برای راحتی بیشتر در اتاق های هتل Entes Apart Istanbul جالباسی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و امکانات اتوکشی فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل انتیس آپارت فاقد رستوران است. صبحانه به صورت بوفه ای سرو می شود. میهمانان می توانند از غذاهای مدیترانه ای و ترکی لذیذ در Hatay Medeniyetler Sofrasi Taksim که در نزدیکی هتل قرار دارد، لذت ببرند یا در اتاق خود آشپزی کنند.

فاصله هتل انتیس آپارت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است