search
menu

هتل Emirtimes Hotel Merkez Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emirtimes Hotel Merkez Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل امیر تایمز استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیر تایمز استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Emirtimes Hotel Merkez Istanbul


هتل امیرتایمز استانبول یکی از هتل های لوکس برند امیرتایمز است که از سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان تا کنون پذیرای مهمانانی است که با خرید بلیط هواپیما استانبول عازم این شهر شده اند. امیر تایمز کارکنان بسیار حرفه ایی دارد که تمامی تلاش خود را به کار می برند تا مطمئن شوند سفرهای کاری و تفریحی مهمانان به خوبی و راحتی خانه و محل کارشان باشد. هتل Emirtimes Hotel Merkez Istanbul در منطقه قاضی عثمان پاشای استانبول قرار دارد و فاصله چندان زیادی تا جاذبه ها و خیابان های مشهور استانبول مانند خیابان استقلال ندارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل امیر تایمز استانبول


امیر تایمز از هتل های لوکسی است که تلاش کرده تا تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مهمانانش را مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری در اختیار مهمانانش قرار دهد تا تنها برای گشت و گذار و تفریح در جاهای دیدنی استانبول از هتل خارج شوند. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند فضای تلویزیون، دستگاه وندینگ ماشین و سیستم تهویه مطبوع است. کشیدن سیگار در فضاهای سربسته و محوطه های عمومی ممنوع است اما امیر تایمز برای مهمانان سیگاری خود فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته تا هم آن ها بتوانند به راحتی سیگار بکشند و هم مهمانان غیر سیگاری از دود سیگار اذیت نشوند. هتل دارای اتاق های بدون سیگار هم هست.
برای مهمانان توان یاب هتل علاوه بر آسانسور و رمپ ویژه ورودی، اتاق هایی قابل دسترسی نیز ایجاد شده است. مهمانان هتل امیر تایمز می توانند با مراجعه به بخش پذیرش هتل از خدمات و امکانات این بخش که شامل اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، چک این/ چک اوت خصوصی و اکسپرس چک این چک اوت است استفاده کنند. بخش پذیرش هتل ۲۴ ساعته فعال و پاسخگوی مهمانان بوده و تمامی تلاش خود برای تحویل سریع و بدون معطلی اتاق ها به کار می برد.
سایر امکانات و خدماتی که در هتل امیر تایمز ارائه می شوند شامل نهار بسته بندی شده، روزنامه های صبحگاهی، خدمات نظافت روزانه، دستگاه فکس و فتوکپی، صندوق امانات و اینترنت رایگان است. مهمانان که با اتومبیل خود سفر کرده اند بد نیست بدانند که هتل فاقد پارکینگ اختصاصی است.

اتاق های هتل


امیر تایمز برای مهمانان خود اتاق های ساده سینگل، اتاق های استاندارد دابل/ تویین روم، اتاق های استاندارد تریپل و سوئیت کلاسیک دارد که تمامی آن ها مجهز به پنجره های عایق صدا هستند و در نتیجه سر و صدای بیرون مهمانان را آزرده خاطر نخواهد کرد.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی امیر تایمز همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و فضای نشیمن بوده و دارای امکاناتی مانند مینی بار و کتری برقی هستند. در اتاق ها تلویزیون ال سی دی قرار داده شده تا مهمانان اوقات بیکاریشان با تماشای برناممه های تلویزیونی سرگرم شوند. سرویس های حمام اتاق ها نیز علاوه بر سشوار به لوازم بهداشتی رایگان نیز مجهز شده اند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


امیر تایمز برای مهمانان بزرگسال خود امکانات سرگرمی تفریحی ندارد اما برای کودکان زمین بازی ای در نظر گرفته تا بتوانند از وسیله های بازی همراه هم سن و سالان خود استفاده کنند.

رستوران هتل


صبحانه روزانه امیر تایمز به صورت بوفه درفضای باز سرو می شود و رستوران آن انواع غذاهای خوش طعم و مزه ترکی را تهیه و برای مهمانان سرو می کند. به جز رستوران هتل، مهمانان می توانند سری به خیابان های اطراف زده و با چشیدن طعم غذاهای خیابانی استانبول، ماجرای شکم گردی خود در این شهر را آغاز کنند.

فاصله هتل امیر تایمز استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید استانبول فروم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۲ دقیقه
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است