search
menu

هتل Emirtimes Hotel Kadikoy Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emirtimes Hotel Kadıköy Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیر تایمز کادیکوی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Emirtimes Hotel Kadıköy Istanbul


هتل امیر تایمز کادیکوی هتلی ۳ ستاره در یکی از قدیمی ترین محله های کادیکوی استانبول است که سال های زیادیست از گردشگران استانبول میزبانی می کند. این هتل که یکی از هتل های معروف امیرتایمز است با امکانات و خدمات نه چندان متنوعش توانسته میزبانی شایسته ای از خریداران بلیط هواپیما استانبول کند. کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و بناهایی از دوره عثمانی را در خود جای داده و یکی از زیباترین و طولانی ترین سواحل استانبول در این منطقه واقع شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این منطقه شلوغ آسیایی مقصدی برای خوش خوراک ها است و اقامت در هتلی مثل امیرتایمز کادیکوی که در طی یک دهه فعالیتش توانسته سابقه درخشانی از خود به جای بگذارد، می تواند برای شکم گردان یک تیر با ۲ نشان باشد. با اینکه کادیکوی منطقه شلوغی است ولی هتل در محله دنجی واقع شده و هر چند معروف ترین جاهای دیدنی استانبول در فاصله ۴ کیلومتری از هتل قرار دارند، ایستگاه های مترو و قطار تنها چند قدم دورتر از هتل هستند و به راحتی می توان به تمام نقاط شهر دسترسی داشت. این هتل دارای پارکینگ است ولی برای استفاده از آن باید هزینه ای پرداخت کرد. امکان دسترسی به اینترنت رایگان نیز در تمام نقاط هتل وجود دارد. مهمانان می توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی و اتاق های خانواده هتل نیز بهره مند شوند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل امیر تایمز کادیکوی بسیار تمیز هستند و به طور منظم به امور نظافتی آن ها رسیدگی می شود. این اتاق های نقلی با اینکه فضای دلبازی ندارند و نورگیری آن ها چندان خوب نیست ولی اخیرا امکانات مدرنی جایگزین قبلی شده و هر آنچه برای اقامتی آسوده نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می گیرند. البته اتاق های دارای بالکن هتل امیر تایمز کادیکوی هم نورگیری خوبی دارند و هم از فضای دلبازی برخوردارند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر مینی بار، چای سار،‌ تلویزیون و تهویه مطبوع گنجانده شده است و هر یک دارای حمامی اختصاصی مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در روزهای خوش آب و هوا می توانید به محوطه سرسبز هتل Emirtimes Hotel Kadikoy سربزنید و چای یا قهوه ای بنوشید. هتل تراس آفتابگیری نیز دارد ولی امکانات تفریحی در این هتل پیدا نخواهید کرد. تنها خدمات هتل هستند که در سطح کیفی استانداردی ارائه می شوند و رضایت مهمانان را جلب کرده اند. این هتل حتی برای کسانی که به خاطر اهداف کاری بلیط ارزان استانبول خریده اند، گزینه مناسبی است چون تجهیزات برگزاری جلسه را در اختیار آن ها قرار می دهد. در بخش کتابخانه هتل نیز می توانید برخی از کتاب های معروف را پیدا کنید. درباره نحوه بهره مندی از خدمات هتل می توانید در هر ساعتی به پذیرش هتل مراجعه کنید، پرسنل پذیرش با خوش رویی تمام جزئیات را در اختیارتان قرار می دهند.

رستوران هتل


هتل امیر تایمز کادیکوی دارای آشپزخانه ای مشترک است که آنجا می توانید غذایی مطابق میلتان طبخ کنید. رستوران کوچک و نقلی هتل که هم فضای سرپوشیده و هم فضای آزاد دارد، صبحانه های خوشمزه ای سرو می کند و در بوفه آن می توانید انواع خوراکی های لذیذ ترکی را پیدا کنید. هتل امیر تایمز کادیکوی خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد. کافیست چند قدم از هتل Emirtimes Kadikoy دور شوید و در هر قدمتان رستورانی جلوی راهتان سبز می شود. بی دلیل نیست که کادیکوی مقصدی برای شکم گردان شناخته شده است.

فاصله هتل امیر تایمز کادیکوی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید تپه ناوتیلوس: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه متروی کادیکوی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه:‌ ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است