search
menu

هتل Elm Suite Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elm Suite Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل علم سوئیت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل علم سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elm Suite Hotel Istanbul


هتل علم سوئیت از هتل‌آپارتمان‌های مشهور در منطقه طلعت پاشا در استانبول ترکیه است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در شهر استانبول مملو از مسافر می‌شود و از جاهای مختلف دنیا برای اقامتشان در این شهر هتل علم سوئیت را انتخاب می‌کنند. این هتل‌آپارتمان ۴ ستاره برایتان اقامتی خوش و به‌یادماندنی رقم می‌زند. هتل علم سوئیت در فاصله ۴ کیلومتری از مرکز کنگره مارلیک قرارگرفته است و تا خیابان استقلال ۵ کیلومتر فاصله وجود که همین امر سبب گشته تا موردتوجه توریست‌ها قرار بگیرد، زیرا این خیابان مشهور شامل چندین مغازه، رستوران، کافی شاپ و مراکز خرید است.
همچنین فرودگاه استانبول با ۲۹ کیلومتر فاصله از هتل Elm Suite Hotel Istanbul از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که برای استفاده از این شاتل باید هزینه مجزا پرداخت کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید، زیرا از سوی هتل شاتل فرودگاهی به دنبال شما خواهند فرستاد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل علم سوئیت استانبول


در این هتل‌آپارتمان باغ و میز پذیرش ۲۴ ساعته برای استقبال از مسافران وجود دارد. اینترنت به‌صورت وای فای و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ اختصاصی نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی هتل علم سوئیت نیز میز تور و گردشگری دایر گردیده است که در این بخش به معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی می‌پردازند، همچنین بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی نیز با هزینه مجزا در این قسمت ارائه می‌شود. در بخش صرافی هتل Elm Suite Hotel Istanbul می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید و اتاق چمدان نیز مخصوص مسافرانی است که از زمان تحویل اتاق تا ساعت پروازشان فاصله وجود داشته باشد. کارکنان این هتل به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران مشکلی به وجود نمی‌آید. خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به تلویزیون، ماشین لباسشویی، کتری برقی و آشپزخانه مجهز اشاره کرد. این هتل‌آپارتمان شامل واحدهای اقامتی متنوعی است که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، سوئیت خانواده شامل دو اتاق‌خواب و سوئیت دوبلکس شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی است. در داخل واحدهای اقامتی آشپزخانه اختصاصی مجهزی دایر گردیده است که این آشپزخانه شامل یخچال، کتری برقی، ماکروویو، اجاق‌گاز، میز غذاخوری و وسایل شستشو هستند.
حمام‌های اختصاصی موجود در داخل واحدهای اقامتی هتل Elm Suite Hotel Istanbul شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی رو به شهر داشته و از تکاپو و هیجان مردم در بیرون از هتل لذت خواهید بود، درحالی‌که به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها در داخل واحدهای اقامتی آرامش مطلق داشته و مانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد. در داخل واحدهای اقامتی چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی وجود دارند. طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافران با خیال راحت می‌توانند از طریق آسانسور در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. لازم به ذکر است که این هتل شامل اتاق‌های ضد سیگاری بوده و به دلیل همین ممنوعیت افراد سیگاری باید به محلی دور از اتاق‌ها و سایر افراد بروند.

رستوران هتل


در هتل علم سوئیت صبحانه حلال به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح ارائه می‌شود. همچنین در تراس این هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل علم سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است