search
menu

هتل Elibol Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elibol Hotel Old City Istanbul
امکانات هتل الیبول الد سیتی
خدمات هتل الیبول الد سیتی
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل الیبول الد سیتی استانبول

درباره هتل Elibol Hotel Old City Istanbul


هتل الیبول الد سیتی استانبول در منطقه فاتح استانبول واقع شده و محلی امن، آرام و پاکیزه را برای اقامت مسافران شهر استانبول فراهم می‌کند. فاتح یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول است که در بخش اروپایی شهر قرار دارد و امکانات تفریحی و گردشگری فراوانی در آن تجمع پیدا کرده اند. هتل الیبول در قلب این منطقه قرار گرفته و از این جهت هر آن چیزی را که از سفر به شهر زیبای استانبول توقع دارید می‌توانید در اطراف این هتل پیدا کنید. مغازه‌های رنگارنگ، کافه‌های متنوع، رستوران‌های دریایی، ترکی و ببین المللی، مراکز تفریحی متعدد و… تنها گوشه‌ای از زیبایی هستند که با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بازار بزرگ استانبول که یکی از معروف‌ترین بازار‌های سرپوشیده جهان است در فاصله چند دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی، میدان تکسیم و… نیز از دیگر اماکن جذاب نزدیک به این هتل هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Elibol Hotel Old City اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل الیبول الد سیتی


اولین چیزی که هتل الیبول الد سیتی استانبول را در بین گردشگران شهر استانبول محبوب می‌کند کیفیت بالای امکانات و خدمات این هتل در مقابل هزینه دریافتی از مهمانان است. در واقع می‌توان گفت اگر شما قصد سفر به شهر استانبول با بودجه محدود را دارید این هتل برای شما یکی از بهترین گزینه‌های اقامت به شمار می‌رود که علاوه بر موقعیت مکانی عالی امکانات خوبی را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. صبحانه‌ای که در این هتل سرو می‌شود صبحانه محلی ترکی است و تجربه طعم لذیذ مواد غذایی آن همراه با تماشای مناظر زیبایی که در سالن صبحانه‌خوری از شهر وجود دارد بسیار دوست داشتنی و خاطره‌انگیز است. هتل دارای یک سالن مشترک است که امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مهمانان فراهم می‌کند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز سبب می‌شود در مکان‌های عمومی هتل خبری از دود و بوی سیگار نباشد و مهمانان بتوانند به راحتی در هتل اقامت داشته باشند. پارکینگ، اتاق‌های خانودادگی، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و… از دیگر امکانات موجود در Elibol Hotel Old City هستند.

خدمات هتل الیبول الد سیتی


پرسنل این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی نیز مسلط هستند و رفتار صمیمانه و محترمانه‌ای که با مهمانان دارند سبب شده است که مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و لحظات خوبی را در طول سفر تجربه کنند. پذیرش هتل الیبول الد سیتی استانبول به صورت ۲۴ساعته فعال است و از مهمانان استقبال می‌کنند. خدمات خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و خانه داری هتل خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌ها و تمیزی واحدهای اقامتی راحت می‌کند. هتل دارای نگهبانی ۲۴ساعته نیز است و هیچ مشکلی از لحاظ امنیت در هتل وجود نخواهد داشت. استفاده از اینترنت نیز برای ساکنان هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، محل نگهداری چمدان و… نیز از دیگر خدمات موجود در Elibol Hotel Old City هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل الیبول الد سیتی استانبول دارای تخت‌های راحت و دکوراسیون زیبایی هستند که در مجموع برای یک اقامت چند روزه دوست داشتنی امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق استاندارد دو قلو، اتاق سه تخته اقتصادی، اتاق خانوادگی، سوئیت با بالکن و… اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Elibol Hotel Old City می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، صندوق امانات، یخچال، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل الیبول الد سیتی استانبول


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است