search
menu

هتل Eagle Residence Taksim Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eagle Residence Taksim
امکانات و خدمات عمومی هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Eagle Residence Taksim


هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول، هتل آپارتمان ۲ ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است که فاصله بسیار کمی تا میدان تکسیم دارد و جهت تأمین اقامت دلنشین و راحت برای مهمانان انواع امکانات و خدمات را فراهم کرده است. از آن جایی که اکثر مهمانان بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر و کشف جاذبه ها می خرند، با رزرو هتل ایگل رزیدنس تکسیم می توانند ضمن تجربه اقامت مقرون به صرفه و مناسب، به راحتی در این شهر جذاب بگردند و با فرهنگ محلی در قلب شهر استانبول آشنا شوند. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه ها ازجمله خیابان استقلال که از خیابان های مشهور استانبول است، کافه رستوران ها، پل گالاتا، کاخ های استانبول، موزه های استانبول و .... بسیار آسان بوده و مهمانان می‌توانند با پیاده روی کوتاه مدت از آن ها بازدید کنند. امکانات رفاهی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند، کاملا مطلوب و رضایت بخش هستند. کارکنان زحمتکش و خوش برخورد هتل Eagle Residence Taksim نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول


در هتل آپارتمان ایگل رزیدنس تکسیم استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول به زبان‌های انگلیسی، فارسی، آذری و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


اتاق های متعدد با امکانات گوناگون در هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول وجود دارند. اتاق های هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول شامل اتاق های خانواده، سینگل استاندارد و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و بالکنشان رو به خیابان قرار دارد. مبلمان و میز مخصوص فضای باز در بالکن ها تعبیه شده‌اند تا مهمانان حین استراحت از جنب و جوش عابران پیاده و سرزندگی شهر لذت ببرند. دکوراسیون اتاق ها کاملا ساده و شیک بوده و فضای دنج و آرامی دارند. اتاق ها با اسباب و اثاثیه زیبا و بی آلایش چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس به گوش نمی رسد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول از ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، یخچال، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل ایگل رزیدنس تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۳٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است